Wolff volal Verstappenově otci, Marko se zlobí

Joska mu naplaca na sedinku.

******* Suzíí Wolff *******

pilot f1  |  12. 11. 2016 15:09

a ještě jednu poznamecku. Proc se tohle nikdy nedelo ??, no protože jezdi mladasove a tohle je dukaz toho, ze to nemůže jezdit každý. Ok, jsi rychlej, umis, ale zaroven si nebezpecnej a nicis zavody ostatním. A to je problem. Proto by mel formuli jezdit vyzralej frajer, který uz to ma preci jenom v hlave trochu srovnane. Dyt si vzpomente na Grosjeana co predvadel?? Jak prelit Alikovi ve SPA přes hlavu, div mu ji neurazil...a tohle je proste nepripustne. A nebylo to v zapalu boje a nebo kvůli nejake technicke zavade. Takze souboje na krev na trati OK, ale nejake blazneni a harakirir je neprispustne. A bohužel k tomu mají piloti sklony, tak je třeba zakročit. Ja nechi videt Alonsa v T1 na kasi a ještě pomalu se bat o jeho život. A to podle mého nechce nikdo. No někdo by se nasel

přesně tak, dřív se tohle nedělo - protože když se Hunt, Lauda či Prost dostali do TOP týmu, tak volat jejich otci by opravdu nemělo smysl. Takže Helmute, to, že jsi do F1 posadil cucáka, co si bez papá ani neuprdne je tvoje vina, nemáš se co rozčilovat!

Alonso je nejlepším jezdcem současnosti, zjistili vědci

pilot f1  |  12. 11. 2016 15:38

tak ono se to samosebou delo a bude dit, ale bylo to prevazne mezi rivalama tzv., který se maximlane vyradili mezi sebou, to je věc jina. Proti tomu nic nemam. Tady jde spise o to, aby o vysledcich nerozhodoval nejaky bazen, který se v T1 rozhodl všechny porazit. O nic jiného nejde... a aby pristupoval takovy jezdec k okolnostem celého sampu a vyvojii a nedelal hloupa rozhodnuti, ketrmi si pak skodi.

pilot f1  |  12. 11. 2016 14:04

no a tohle je odpověď na to, proc Hamilton v minulem zavode jel v T1 mimo trat. Byl to ucel, rikam to od zacatku. Nic jiného mu nezbylo, vedel ze T1 je tady brutalni a v soucasnem poli je hafo harakiristu. Takze pak se není cemu divit, ze si Hamik popojel, probrzdil a seknul přes travu. Jenom proto, aby se vyhnul kolizi a minimalizoval riziko vypadku ze zavodu.

pilot f1  |  12. 11. 2016 14:07

je videt, ze mu to vyslo presne podle planu. no je to tak, nekoukejte ted V Barzilii je T1 volnejsi a vyjezd mimo trat riziko velke, tak proto se obvolavaji harakirirste, aby se uklidnili a neznicli tak napjaty konec. Nakonec jde i o zisky, s tim spojene .-)

pilot f1  |  12. 11. 2016 14:25

Každý vi, ze start je nejrizikovejsi cast zavodu a je třeba před kazdym startem vypracovat všechny mozne varianty, co se muze stat a byt na to pripraven a podle toho jednat. Jsou ruzne simulace a pod..Nebo tedy aspoň ten kdo chce byt dneska nejlepší, tak je jasne, ze musí i takhle premyslet. I o tom je F1.
Ovšem nachazi se v poli premotivovani mladi jezdci, který az takhle premyslet neumi a pak nici zavody ostatním a defakto se pak stavaji i výsledky neadekvatni. pokud jsou sestrelovani piloti, který hraji hlavni roli, tak prece je jasny, ze se musí ochranit zakročit. Tomu se říká kobereček.hihi a to je proste potřeba.

pilot f1  |  12. 11. 2016 14:45

a jako dukaz nemusíme chodit daleko, ale staci poslední start v Mexicu. Nemam uplne prehled, ale tusim, ze 3 v poradi Red bull, tam vytlacil Rosberga v T1 mimo trat. Takze at se Marko nedivi Kdyby tam byl ještě Hamik, tak je urcite bum. A to není mozne, aby se delo. Proste v T1 se závod nevyhrava. To je zakladni pravidlo jezdce F1!!!!

caterham  |  12. 11. 2016 14:58

Az na to , ze mel dost velly naskok.. proste probrzdil

pilot f1  |  12. 11. 2016 15:56

no ale ten naskok si udelal jenom tim, ze sel později na brzdy. Mozna to chtěl ubrzdit, snad je asi i videt, ze to chtěl zkusít vytocit, ale byl porad rychlej, musel přes travu. Uz 50 metru před zatáčkou bylo o vsem rozhodnuto. Ono není moc casu to hlidat všechno, pro nej tohle bylo urcite nejlepší a nejpohodlnejsi reseni, nez se snazit tocit zatáčku a nebo se vracet na trat. By se vratil 5 tej a ještě by byla kolize. A pokud svůj naskok eliminoval ubranim plynu, tak tim jenom potvrdil svou fair play hru, přitom by nemusel ani ubirat a ani signalizovat ze se snazi zvyhodneni kompenzovat, poněvadž by ho ani tak stejne nikdo netrestal. Není za co. Pokud si někdo nekde zkrati trat a jede sam, tak to nikoho nezajima. Proc?? dyt je to jedno, at si jede třeba cele kolo po trave. Pokud si mysli, ze to bude rychlejsi, nikde není psano, ze nemůže jet pilot mimo trat. A za zkraceni trate se to povazuje az v pripade, ze by si tim evidentne pomohl. Jak casem a nebo pozici. Pokud by byl Rosberg nasledne rychlejsi a tlacil Hamiltona a Hamik by ještě neubral plyn jako signal, ze si je vedom ceho se dopustil. Pak by byla pentle na miste..takhle v zadnem pripade.

pilot f1  |  12. 11. 2016 16:07

ale pisu to proto, ze to nebyl zamer si zkratit trat, ale zamer se vyhnout kolizi. To je cele.

pilot f1  |  12. 11. 2016 16:19

a ja mam dokonce i takove tuseni, ze pokud pilot opusti vsemi 4 koly trat, tak nesmí v tom danem kole mit cas rychlejsi,o ???? to nevim, nez jeho BL v zavode, ALe tohle nevim uplne presne o kolik a jak to je ted, když se netankuje. Ale urcite na to nejake pravidlo existuje.

pilot f1  |  12. 11. 2016 16:26

ale napsal jsem to spatne proste v danem kole jeho cas nesmí byt jeho nejlepší cas v zavode . To v zadnem pripade a ještě tam je myslim urcite i nejaky limit, snad 1s nebo 2s, takze pokud pilot sam podle sebe nezpomali, tak pak se muze stat, ze bude pentle. Ovšem něco jiného je první kolo tam nikdo nevi, jaky je cas, takze uz jen proto se to v prvním kole spatne tresta. Ponevadz nikdo nevi, jaky je cas prvního kola. Takze v tomhle je trochu dira a je uz na komisari, jak se k tomu postavi. To same plati o pilotovi.Takze první kolo je tak trochu samostatna kapitola zavodu

pilot f1  |  12. 11. 2016 14:54

tohle jenom takovy nadpis a vytrzene z kontextu. Realne to znamena, Werstappen ma zrejme potencial a chteji ho varovat, aby si neznicil karieru, coz se mu muze stat uplne stejne, jako jeho předchozímu pilotovi.


1 2 3 4