Mercedes míval v Mexiku problémy s výkonem své pohonné jednotky. Podle šéfa týmu Tota Wolffa to však už neplatí.
Specifikem okruhu v Mexiku je vysoká nadmořská výška, která převyšuje hladinu 2200 metrů nad mořem. Vozy F1 se zde proto musí vypořádat s řídkým vzduchem – monoposty sice díky tomu mají menší odpor, ale na druhou stranu mají méně přítlaku a klesá i výkon motorů.
V minulosti zde měl s motorem problém především Mercedes, a to kvůli turbu, které ve specifických podmínkách nefungovalo dostatečně dobře a navíc se přehřívalo.
Podle šéfa Mercedesu Tota Wolffa se však oddělení motorů, které nese název High Performance Powertrains (HPP), podařilo před letošní GP Mexika tento problém odstranit.
„HPP odvedlo v posledních letech fantastickou práci. Byla to vždy naše Achillova pata, že zde naše turbo nedýchalo dostatečně dobře,“ prohlásil podle Autosportu Wolff.
„Je to vyřešené a měli jsme silný víkend. Naše pohonná jednotka byla stejná jako všechny ostatní,“ ěšilo po GP Mexika šéfa Mercedesu.
„Jsem opravdu hrdý na to, co HPP s pohonnou jednotkou dokázalo,“ dodal Wolff.