V říjnu přišla Mezinárodní automobilová federace (FIA) spolu s Berniem Ecclestonem s nápadem zavedení tzv. alternativních motorů. Šlo by o 2,2 litrový V6 biturbo, který by uvítaly zejména menší týmy s nižším rozpočtem.
Podle Wolffa, jehož tým v posledních dvou letech dominuje formuli 1, to však není cesta, kterou by se královna motorsportu měla vydávat.
„Myšlenka nezávislých motorů je naprostý nesmysl, stále o tom mluví jen pár (lidí),“ řekl Wolff pro Speedweek. „Vydali jsme se na cestu hybridů a budeme pokračovat v tomto závodění. Dnešní řešení motorů je nejzajímavější technologií. Je tu velké množství spalovacích motorů s malým podílem hybridů.“
K tomu, aby byla pohonná jednotka a celá F1 ještě zajímavější, přitom hodlá Mercedes sám pomoci.
„V lednu představíme koncept, který je založen na současné architektuře, ale napravíme v něm vše, co jsme udělali špatně. Formule 1 musí být hlasitější a více vzrušující. Vozy musí mít větší výkon a vyšší maximální rychlost.“
Foto: Getty Images / Charles Coates