Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Ryan Pierse

Foto: Getty Images / Ryan Pierse

 Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Peter Fox
 Foto: Getty Images / Ryan Pierse
 Foto: Getty Images / Peter Fox
 Foto: Getty Images / Peter Fox
8
Fotogalerie

Wolff nebyl nadšený z nanebevzetí vozu Lewise Hamiltona po třetím tréninku

Mercedes v pátek nasadil dlouho očekávaný balík úprav. Asi nejviditelnější jsou nové bočnice, ale nová je třeba také podlaha. Díky specialitě Monaka jsme si ji mohli hned v sobotu prohlédnout.

Je to specialita Monaka. V některých částech trati se vůz odklízí pomoci jeřábu, který ho vyzvedne do velké výšky a poté spustí na určené místo. 

Je to dost unikátní způsob úklidu, ale také velmi efektivní. Vůz lze odklidit během několika desítek sekund a na trať nemusí žádná technika. 

Pro týmy má ale tento způsob odstranění vozu jednu zásadní nevýhodu – úplně každý může vidět (a vyfotit) podlahu, která je od loňského roku ještě důležitější než v minulosti.

V Monaku se zatím do oblak vydaly vozy Hamiltona a Péreze.

„Ať už jeřáb obsluhoval kdokoliv, tak předtím pravděpodobně pracoval pro Cirque du Soleil,“ řekl v sobotu Toto Wolff, kterého cituje RaceFans. „Upřímně řečeno tomu nerozumím.“

„Auto bylo na cestě. Mohli ho dát raději na náklaďák, než ho všem ukazovat. Pro nás to nebylo zrovna ideální.“

Wolff ale zdůraznil, že nechce kritizovat traťové maršály, kteří „všichni dělají, co mohou“. 

Doporučujeme

Články odjinud