Když se objevily zprávy, že by se Gulf Oil mohl stát sponzorem Williamsu, někteří fanoušci se již těšili, že vozy stáje z Grove ponesou ikonické modro-oranžové zbarvení. Toho se ale zatím nedočkali.
Petrolejářská společnost Gulf Oil má v motorsportu, co se sponzoringu týká, mnohaletou tradici. Vše začalo již v šedesátých letech minulého století, kdy vozy Ford, nesoucí loga a modro-oranžové barvy značky Gulf Oil, začaly sbírat vítězství v Le Mans.
V roce 2020 se značka Gulf Oil vrátila do F1 díky spolupráci s McLarenem a během Velké ceny Monaka 2021 se dokonce vozy britské stáje představily v ikonické modro-oranžové kombinaci barev. I když se tehdy jednalo o zbarvení, zaznamenalo u fanoušků pozitivní ohlas.
Na konci ročníku 2022 sice spolupráce mezi McLarenem a Gulf Oil skončila, ale již v lednu petrolejářská společnost na sociálních sítích naznačila, že z F1 neodchází.
Během pondělní předsezónní prezentace týmu Williams pak bylo oficiálně potvrzeno, že Gulf Oil spojí svoji budoucnost v F1 právě se stájí z Grove.
Navzdory spekulacím se však nové partnerství do designu nového Williamsu příliš nepodepsalo – přibyla sice loga Gulf Oil, modro-oranžové zbarvení ale chybí.
„Gulf má po celém světě mnoho fanoušků, od kterých máme spoustu požadavků ohledně našeho zbarvení. Chceme, aby bylo naše zbarvení speciální,“ prohlásil podle britského Autosportu výkonný ředitel společnosti Gulf Oil International Mike Jones.
Je tedy šance, že se fanoušci dočkají, podobně jako v případě McLarenu, alespoň krátkodobého návratu ikonické modro-oranžové kombinace? Jones tuto možnost nevyloučil.
„Hledáme různá řešení, a to napříč celým spektrem formule 1. Naše plány představíme v blízké budoucnosti,“ nechal se slyšet Jones.
Do té doby se fanoušci musí spokojit s logy Gulf na zadním křídle obou monopostů britské stáje.