Technický ředitel Williamsu Sam Michael vidí u svého týmu pokrok. V Turecku se stáj z Grove zlepšila, ale ještě lépe by na tom měla být ve Španělsku.
Williamsu se v Istanbulu znovu podařilo dokončit závod, ale k bodovaným místům měl daleko. Přesto je Michael do jisté míry spokojený. "Naše výkonnost byla lepší než v předchozích závodech, hlavně v kvalifikaci," hodnotil. "Ale nacházíme se ve středu pole, kde pár desetin může znamenat velký rozdíl v umístění v cíli, takže se musíme dál snažit a ještě víc zlepšit."
Stejně jako například u McLarenu nabouralo testovací program pro páteční tréninky počasí. "I když jsme měli nové díly, do závodu jsme nakonec nasadili jen (upravené) přední křídlo a přívody vzduchu k zadním brzdám," prozradil Michael. "Měli jsme problémy s tokem vzduchu na zadním křídle, takže jsme se rozhodli, že s ním závodit nebudeme. Analyzujeme to a máme v plánu znovu ho testovat v Barceloně."
Nové zadní křídlo je důležité především z hlediska maximální rychlosti, protože FW33 ztrácel v této disciplíně na nejlepší vozy až 12 km/h. "Nové křídlo, které jsme vyvinuli, dramaticky zlepšuje naši rychlost na rovinkách, takže ho chceme nasadit v příštím závodě," zopakoval Michael. Kromě toho si Williams přiveze do Barcelony také nový difuzor.
Na výsledku v Turecku se podle technického ředitele Williamsu nepříznivě podepsala také chyba při volbě strategie. FW33 je na zadní pneumatiky poměrně náročný, takže místo tří zastávek měli jet Barrichello a Maldonado na čtyři pit stopy.