McLaren přetáhl Williamsu dlouholetého partnera – společnost Unilever.
Unilever byl partnerem Williamsu od roku 2015. Britsko-nizozemská společnost stojí za řadou slavných značek jako Magnum nebo Knorr, ale v případě formule 1 propagovala Rexonu.
Nyní přechází firma k McLarenu, který vloni skončil na čtvrtém místě v šampionátu. Důvody změny ale můžeme hledat i jinde. Výsledkem dohody mezi společnostmi McLaren a Unilever bude spolupráce na projektech, které zahrnují oblasti, jako je věda o materiálech, technologie senzorů a vytvoření inženýrské akademie.
Dohoda není až tak velkým překvapením. Zak Brown má na Unilever kontakty. Jeho bývalá firma JMI pomohla zprostředkovat předchozí dohodu Unileveru s Williamsem a ještě dříve s Lotusem.
Pro Williams je konec partnerství samozřejmě špatnou zprávou, protože kromě Rexony odešel také Kubicův sponzor Orlen, který se dohodl na spolupráci s Alfou Romeo.
Jiní sponzoři ale přicházejí. Tento týden potvrdil Williams prodloužení spolupráce s kanadskou firmou Sofina Foods, kterou zakládal otec Nicholase Latifiho. Vůni výrobků Rexony pak s trochou nadsázky nahradí vůně kávy. Partnerem Williamsu se stal také italský výrobce kávy Lavazza.
Foto: Getty Images / Mark Thompson