Nehody jezdců Williamsu v Monaku se podepíší i na závodě v Turecku. V Grove nestihnou vyrobit nová přední křídla, proto je tým nucen dočasně se vrátit ke starší verzi, kterou má v zásobě.
"Po škodách, které jsme utrpěli v Monaku, jsme poslední týden strávili výrobou nových dílů pro Istanbul," vysvětloval technický ředitel Williamsu Sam Michael. "Všechny díly, které potřebovaly vyměnit, jsou teď vyměněné, kromě předních křídel, které vyžadují více času. V důsledku toho se musíme pro tento závod vrátit k předchozí specifikaci a na novou verzi si počkat do Montrealu."
Pozitivní změny by Turecko mělo přinést na poli motorů, Cosworth usilovně pracuje na odstranění nedostatků agregátu CA2010, tím hlavním je rychlé opotřebení a ztráta výkonu.
"Cosworth tvrdě pracuje na problémech, které jsme měli v první části sezóny," uvedl Michael. "Testy na dynamometru naznačují pozitivní výsledky. Istanbul bude pro nás příležitostí otestovat tato řešení na trati."
Do Turecka si Williams dále přiveze upravené přívody vzduchu k brzdám a vylepšenou mechaniku vozu FW32.