S jídlem roste chuť. Williams už v Poháru konstruktéru předstihl Ferrari, střed pole nechává za sebou a míří na úřadující mistry světa.
Williams má pod kapotou silný motor od Mercedesu, ale to mají také McLaren a Force India. Tým z Grove tak jednoznačně postavil i dobrý vůz a velmi dobré výsledky podává také Valtteri Bottas, zatímco jeho týmový kolega se v poslední době vyhrabává z rozbitých monopostů. To, že nebodují oba vozy, je momentálně asi jedinou slabinou týmu.
Williams navíc poráží konkurenci (kromě Mercedesu) i na slabých tratích. Bude Maďarsko takovým okruhem? S ohledem na potřebu velkého přítlaku ano.
„Pokud bych měl říci, co nám vyhovuje nebo co nám nevyhovuje, tak by se dalo říci, že Německo nám nesedělo a přesto jsme tam měli dobrý vůz a dobrý výsledek“, říká pro Autosport Rob Smedley.
Williams prý nasadí v Maďarsku nové díly, které by měly zajistit, že bude dostatečně konkurenceschopný i na Hungaroringu.
Pokud se mu to povede, může směle pomýšlet na Red Bull. Ztráta Williamsu je sice 67 bodů, ale jen v posledním závodě bude ve hře 86 bodů, ačkoliv asi nelze čekat, že by je všechny ukořistil právě Williams.
Na druhou stranu nás po přestávce čekají tratě jako Spa a Monza, kde by měl mít Williams díky své maximální rychlosti navrch.
„Ambicí tohoto týmu je eventuálně vyhrát mistrovství, což znamená porazit týmy jako je Ferrari, Red Bull a Mercedes. Ty jsou naším cílem a my po všech půjdeme", dodává odhodlaně Smedley.