Mark Gillan v Singapuru převzal část práce odcházejícího technického ředitele Sama Michaela a hned přinesl příznivou zprávu. Tým porozuměl části svých potíží.
Williams se letos trápí nejvíce ve své historii, horší než on jsou už jen týmy, které loni ve formuli 1 debutovaly. Tyto problémy stály funkci technického ředitele Sama Michaela, ten v Singapuru absolvoval poslední závod v modrých barvách. Teď je na odchodu k McLarenu.
Na okruzích převzal Michaelovu práci Mark Gillan a pustil se do ní naplno. "Od Singapuru se významně zvýšila úroveň našeho chápání problémů s přísunem výkonu FW33 a v současnosti tvrdě pracujeme na optimalizaci nastavení a vylepšení vozu před japonskou Grand Prix," řekl.
"Samozřejmě musíme zajistit, že vůz bude fungovat v optimálním aerodynamickém okně, je to klíčové pro maximalizaci výkonu. Naším cílem bude bojovat o body s oběma vozy."
Williams má pět závodů před koncem letošního šampionátu jen pět bodů, na osmé Toro Rosso jich ztrácí 24.