I když FIA schválila použití zadních křídel se snižovaným odporem vzduchu pro použití v příští sezóně, pokud se tato novinka neosvědčí, nebudou ji týmy používat.
"Myslím, že musíme být opatrní. Dokonce bychom se mohli dohodnout, že je nenasadíme," řekl o nových zadních křídlech šéf McLarenu Martin Whitmarsh. "Musíme pečlivě zvážit, jak takový nástroj použijeme. Budeme se na to muset podívat na začátku roku."
"Formule 1 musí překonat aroganci postoje: ´Měli jsme skvělý nápad, všechny naše nápady jsou skvělé a nikdy nesmíme připustit, že jsme se mýlili.´ Pokud ta křídla všichni postaví, pak si s nimi můžeme pohrát a pokud na začátku testů zjistíme, že to podívané nepomůže, tak bychom prostě měli říct, že je nepoužijeme."
Zadní křídla budou mít jezdci možnost použít jen pro předjíždění soupeřů od třetího kola závodu. Elektronika umožní snížení odporu vzduchu a zvýšení maximální rychlosti jen ve chvíli, kdy bude jezdec ztrácet méně než sekundu na soupeře před sebou.