Wehrlein se s Mercedesem nedohodl na svém debutu ve formuli E

Toto je další idiocie E-formule. Každý normální šampionát začíná v lednu nového roku, akorát oni musí mít něco extra. Pak se nemohou divit, že piloti jsou nasazováni podle toho, jak jim končí smlouvy a mají volné ruce pro práci v tomto seriálu.

Však oni se taky nediví. Šoupli tam jiného jezdce a hotovo. Tem šampionát má co nejvíce zacelit díru mezi ostatními šampionáty a to by ve stejných datumech šlo těžko. Ať se na to dívá komu se to líbí. F1 dostane zanedlouho povinnost se v boxové uličce prohánět čistě na elektiku. Poté přijde nařízení na X kol a pak už bude čistě elektrická. Jestli se to někomu líbí nebo ne.
Jinak vozy mají mnohem modernější a hezčí. F1 je už dnes nepovedené retro.

Celá E-formule je pitomost. Hraje si na ekologickou a jediný rozdíl, kromě výrazně nižší rychlosti a výkonu, je v tom, že výfuk není přímo na autě, ale o pár desítek kilometrů dál.

To jest pravda. Ale F1 si taky hraje na zelenou formuli. Jak je ekologicky nutné zmenšovat kubaturu, přidávat Turba a přitom má baterií jak E formule a ještě k tomu sežere záměrně oleje co "benzínu". Ten teda hlavně u některých že?

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 26. 12. 2018 01:14

Ten trend zmenšování zdvihového objemu je celosvětový. Bohužel o tom rozhodují úředníci, kteří tomu nerozumí, takže nám v autech běhají hodinové strojky, které jsou neúměrně namáhané a jsou více poruchové než staré motory s velkým zdvihovým objemem.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13. října | Incident mezi Gaslym a Pérezem vyšetřován... přestože se fakticky nestal.
12. října | Alfa Romeo by měla brzy potvrdit jezdeckou sestavu pro příští rok. Očekává se, že zůstanou současní jezdci.
12. října | F1 bude od 10:00 na svém YouTube vysílat GP Japonska 2005

GP Japonska 2019

Pátek 11. října 2019
1. trénink Bottas (1:28.731)
2. trénink Bottas (1:27.785)
Neděle 13. října 2019
Kvalifikace Vettel (1:27.064)
Závod Bottas