Wehrlein se s Mercedesem nedohodl na svém debutu ve formuli E

Pepan A1  |  24. 12. 2018 11:52

Toto je další idiocie E-formule. Každý normální šampionát začíná v lednu nového roku, akorát oni musí mít něco extra. Pak se nemohou divit, že piloti jsou nasazováni podle toho, jak jim končí smlouvy a mají volné ruce pro práci v tomto seriálu.

Však oni se taky nediví. Šoupli tam jiného jezdce a hotovo. Tem šampionát má co nejvíce zacelit díru mezi ostatními šampionáty a to by ve stejných datumech šlo těžko. Ať se na to dívá komu se to líbí. F1 dostane zanedlouho povinnost se v boxové uličce prohánět čistě na elektiku. Poté přijde nařízení na X kol a pak už bude čistě elektrická. Jestli se to někomu líbí nebo ne.
Jinak vozy mají mnohem modernější a hezčí. F1 je už dnes nepovedené retro.

Pepan A1  |  25. 12. 2018 22:23

Celá E-formule je pitomost. Hraje si na ekologickou a jediný rozdíl, kromě výrazně nižší rychlosti a výkonu, je v tom, že výfuk není přímo na autě, ale o pár desítek kilometrů dál.

To jest pravda. Ale F1 si taky hraje na zelenou formuli. Jak je ekologicky nutné zmenšovat kubaturu, přidávat Turba a přitom má baterií jak E formule a ještě k tomu sežere záměrně oleje co "benzínu". Ten teda hlavně u některých že?

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 26. 12. 2018 01:14

Pepan A1  |  26. 12. 2018 05:14

Ten trend zmenšování zdvihového objemu je celosvětový. Bohužel o tom rozhodují úředníci, kteří tomu nerozumí, takže nám v autech běhají hodinové strojky, které jsou neúměrně namáhané a jsou více poruchové než staré motory s velkým zdvihovým objemem.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18:00 | Dobrá zpráva: F1 bude vysílat živě první předsezónní testy. Špatná zpráva: V rámci F1TV, která není v ČR dostupná.
15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.