Po letní přestávce o tomto víkendu pokračoval i světový vytrvalostní šampionát FIA WEC, a to na okruhu v Mexico City. V celkovém pořadí závod ovládla německá stáj Porsche, mezi „gétéčky“ se po vypršení šestihodinového limitu slavilo v táboře britského Aston Martinu.
Prototypy Porsche 919 Hybrid třídy LMP 1 dominovaly celému závodnímu víkendu na okruhu bratří Rodríguezů. Německá tovární stáj získala double již v kvalifikaci a v průběhu celého závodu určovaly její vozy tempo na čele.
Z vítězství se nakonec v cíli radovali Timo Bernhard, Brendon Hartley a Earl Bamber s vozem 919 Hybrid #2. Pro tuto trojici to byl již třetí triumf v probíhající sezóně. Bernhard s Hartleym a Bamberem vedou i celkové pořadí WEC, a to nyní již se čtyřicetibodovým náskokem na posádku sesterského Porsche #1 (Lotterer/Tandy/Jani), které závod v Mexiku dokončilo na druhém místě.
Japonská Toyota v Mexiku tempu německých vozů nestačila. Prototypům TS050 Hybrid nepomohla penalizace pro Lotterera za překročení maximální povolené rychlosti v boxové uličce ani výměna senzoru průtoku paliva u druhého Porsche.
Obě Toyoty dokončili se ztrátou jednoho kola. Třetí místo v cíli získala posádka Sebastian Buemi, Anthony Davidson, Kazuki Nakajima s vozem #8 před Conwayem, Kobayashim a Lopezem z prototypu #7.
Ve třídě LMP 2 získali vítězství Julien Canal, Nicolas Prost a Bruno Senna s prototypem Oreca 07 Gibson #31 švýcarské stáje Rebellion Racing.
Dramatický průběh měl závod ve třídě LMGTE – PRO. Triumf nakonec získali Marco Sorensen a Nicki Thiim s továrním vozem Aston Martin Vantage GTE. Dvojice jezdců Ferrari Davide Rigon, Sam Bird ztratila na druhém místě v cíli pouhých devět sekund na vítěznou posádku.
Třetí místo v kategorii LMGTE – PRO získali Richard Lietz a Frédérick Makowiecki s továrním Porsche 911 RSR.
Z vítězství ve třídě LMGTE – AM se v Mexiku radoval tým Dempsey – Proton Racing se starším Porsche 911 RSR (posádka Ried/Cairoli/Dienst).
Výsledky
P |
Jezdci |
Vůz |
Kol |
1 |
Timo Bernhard |
Porsche |
240 |
Earl Bamber |
Brendon Hartley |
2 |
Neel Jani |
Porsche |
240 |
André Lotterer |
Nick Tandy |
3 |
Sébastien Buemi |
Toyota |
239 |
Anthony Davidson |
Kazuki Nakajima |
4 |
Mike Conway |
Toyota |
239 |
Kamui Kobayashi |
José María López |
5 |
Julien Canal |
ORECA/Gibson |
219 |
Nicolas Prost |
Bruno Senna |
6 |
Nicolas Lapierre |
Alpine/Gibson |
219 |
Gustavo Menezes |
André Negrão |
7 |
Matt Rao |
ORECA/Gibson |
219 |
Ben Hanley |
Jean-Éric Vergne |
8 |
Roman Rusinov |
ORECA/Gibson |
219 |
Pierre Thiriet |
Alex Lynn |
9 |
Mathias Beche |
ORECA/Gibson |
218 |
David H.Hansson |
Nelson Piquet Jr. |
10 |
David Cheng |
ORECA/Gibson |
218 |
Alex Brundle |
Tristan Gommendy |
11 |
François Perrodo |
ORECA/Gibson |
218 |
M.Vaxivière |
Emmanuel Collard |
12 |
Roberto González |
ORECA/Gibson |
217 |
Simon Trummer |
Vitaly Petrov |
13 |
Ho-Pin Tung |
ORECA/Gibson |
211 |
Oliver Jarvis |
Thomas Laurent |
14 |
Nicki Thiim |
Aston Martin |
209 |
Marco Sørensen |
15 |
Davide Rigon |
Ferrari |
209 |
Sam Bird |
16 |
Richard Lietz |
Porsche |
208 |
F.Makowiecki |
17 |
Andy Priaulx |
Ford |
207 |
Harry Tincknell |
18 |
M.Christensen |
Porsche |
207 |
Kévin Estre |
19 |
James Calado |
Ferrari |
206 |
A.P.Guidi |
20 |
Stefan Mücke |
Ford |
205 |
Olivier Pla |
21 |
Christian Ried |
Porsche |
204 |
Matteo Cairoli |
Marvin Dienst |
22 |
Paul Dalla Lana |
Aston Martin |
203 |
Pedro Lamy |
Mathias Lauda |
23 |
Mike Wainwright |
Porsche |
203 |
Ben Barker |
Nick Foster |
24 |
Thomas Flohr |
Ferrari |
201 |
F.Castellacci |
Miguel Molina |
25 |
Mok Weng Sun |
Ferrari |
199 |
Keita Sawa |
Matt Griffin |
- |
Darren Turner |
Aston Martin |
83 |
Jonny Adam |
Daniel Serra |