Williams patří mezi týmy, které se snaží okopírovat F-potrubí McLarenu, jež zvyšuje maximální rychlost na rovinkách. První verzi zkoušel už v Číně, ale vyladěné řešení bude mít až za několik měsíců.
"Nasbírali jsme užitečná data o nových dílech, takže to byl smysluplný test, ale ještě nás čeká práce, proto jsme se rozhodli ho nenasadit do kvalifikace," řekl technický ředitel Williamsu Sam Michael k testu systému v Šanghaji. "Očekávám, že nám potrvá pár měsíců, než bude fungovat správně."
Williams ale samozřejmě vyvíjí také ve všech ostatních oblastech, takže úpravy bude na vůz FW32 nasazovat pravidelně.
"V příštích třech nebo čtyřech závodech budeme mít hodně věcí, hlavně aerodynamických dílů, které vždy představují nejrychlejší a nejefektivnější cestu pro navýšení výkonnosti vozu," vysvětloval Michael.
V Barceloně bude mít vůz z Grove nové přední křídlo, na Monako si pak tým naplánoval nasazení přepracovaného difuzoru. "Řekl bych, že v Monte Carlu, což je od teď druhý závod, bychom měli udělat dobrý krok vpřed. Poté budeme plynule nasazovat další věci," dodal Michael.