Kdy zajede pilot do boxů, se primárně řídí pneumatikami. Tým ale musí zároveň myslet na dění na trati, a to nejen na chování přímých soupeřů, ale i těch nepřímých, kteří můžou pilota po návratu na trať zdržet.
"Největším rozdílem letos je, že je startovní pole kompaktnější," vysvětloval závodní šéfinženýr Ferrari Diego Ioverno pro Autosport. "Stalo se tak těžké určit čas první zastávky. Teď je v podstatě nemožné nespadnout do provozu."
"Loni top vozy ujížděly a mohly se po zastávkách vracet na čistý vzduch, ale teď je to mnohem těžší. Pro nás je to o to těžší, že nejsme tak rychlí, jak bychom chtěli být."
Ioverno však předpovídá, že se startovní pole začne měnit, takže se problémy s prvními zastávkami zmenší.
"Očekávám, že za tři až čtyři závody bude pole roztaženější," uvedl. "Top týmy se odtrhnou a ostatní na tom budou stejně, protože top týmy dokáží své vozy vyvíjet víc. Nicméně letos je mnohem těžší porozumět pneumatikám, takže stát se může cokoliv."