Výrobci budou řešit budoucnost motorů, Lauda chce odklad

Podle Auto Motor und Sport proběhne zítra v Ženevě další schůzka zástupců výrobců motorů. Konkrétní výstupy očekávat nemůžeme, hotovo by mohlo být až na konci ledna.
Výrobci budou řešit budoucnost motorů, Lauda chce odklad

Nové pohonné jednotky by měly splňovat několik cílů: mají vycházet z těch současných, být levnější a jejich vývoj nemá přinést velké náklady. Ve finále bychom zde měli mít silnější motor (1000 až 1200 koní), který bude stát méně peněz. Jednou z cest může být standardizace některých komponent (baterie například). Možný je také větší průtok paliva (nyní maximálně 100 kg za hodinu) a větší spotřeba.

Nových pohonných jednotek bychom se mohli dočkat od roku 2016. Niki Lauda ale jako reálnější termín vidí rok 2017. Podle jeho názoru by se změna neměla uspěchat. Lauda také argumentuje Hondou, která by investovala peníze do pohonné jednotky jen na jeden rok.

Další článek: Mercedes prý chystá nové zbarvení. A co McLaren? (+Anketa)

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)