Snaha některých týmů nechat si vyrábět unikátní verze šestiválcových motorů neuspěla, Mezinárodní automobilová federace takový postup zakázala.
Red Bull Racing se chtěl podílet na vývoji svého šestiválce Renault a zapojit do toho Infiniti, čímž by vznikla specifická verze výhradně pro rakouský tým.
Ale nebyl sám, například Williams chtěl původně připojit k Renaultu své zařízení na rekuperace energií, než nakonec přestoupil k Mercedesu. A také Lotus měl zájem přizpůsobit si některé části nového motoru.
FIA ale řekla ne a předloží Světové radě motorsportu pravidlo, které nařídí všem výrobcům motorů homologaci jejich pohonných jednotek, informoval o tom Auto Motor und Sport. To v praxi znamená, že Renault, Mercedes a Ferrari budou každý smět vyrábět a prodávat jen jednu verzi svého motoru, která bude identická pro všechny odběratele značky.
FIA tím chce nejen zabránit nárůstu nákladů, ale také vzniku větších výkonnostních rozdílů mezi bohatými a chudšími týmy. Tím pádem například Caterham dostane stejnou pohonnou jednotku jako Red Bull, nebo Force India stejný produkt jako McLaren či Mercedes. To platí i u současných osmiválců.