Tři ze čtyř výrobců přivezli do Kanady vylepšené pohonné jednotky. Které komponenty jezdci nasadili?
Mercedes musel vylepšení odložit do Francie kvůli problémům se spolehlivostí.
Ferrari nasadilo nový spalovací motor jen u Sebastiana Vettela. Kimi Räikkönen musel nový (nevylepšený) motor nasadit po technických problémech nedobrovolně už v Barceloně. Jezdci Haasu a Sauberu nasadili mnoho ještě nevylepšených komponent v Monaku.
V případě Hondy a Renaultu došlo k nasazení nových motorů u všech jezdců.
Naopak Daniel Ricciardo oproti původním informacím zatím nemusí nasazovat nový MGU-K, takže se v Kanadě vyhne penalizacím. Trest by neměl potkat v Kanadě zatím žádného jezdce.
Nové komponenty
Jezdec |
Tým |
Komponenta |
Nasazený kus |
Vettel |
Ferrari |
spalovací motor |
2 |
Ricciardo |
Red Bull |
spalovací motor |
3 |
Verstappen |
Red Bull |
spalovací motor |
2 |
Hülkenberg |
Renault |
spalovací motor |
2 |
Sainz |
Renualt |
spalovací motor |
2 |
Hartley |
Toro Rosso |
spalovací motor |
3 |
Gasly |
Toro Rosso |
spalovací motor |
3 |
Alonso |
McLaren |
spalovací motor |
2 |
Vandoorne |
McLaren |
spalovací motor |
2 |
|
|
|
|
Vettel |
Ferrari |
turbo |
2 |
Räikkönen |
Ferrari |
turbo |
3 |
Ricciardo |
Red Bull |
turbo |
3 |
Verstappen |
Red Bull |
turbo |
3 |
Hülkenberg |
Renault |
turbo |
2 |
Sainz |
Renault |
turbo |
2 |
Gasly |
Toro Rosso |
turbo |
3 |
Vandoorne |
McLaren |
turbo |
2 |
|
|
|
|
Vettel |
Ferrari |
MGU-H |
2 |
Ricciardo |
Red Bull |
MGU-H |
3 |
Verstappen |
Red Bull |
MGU-H |
2 |
Hülkenberg |
Renault |
MGU-H |
3 |
Sainz |
Renault |
MGU-H |
3 |
Gasly |
Toro Rosso |
MGU-H |
3 |
Alonso |
McLaren |
MGU-H |
2 |
Vandoorne |
McLaren |
MGU-H |
2 |
|
|
|
|
Gasly |
Toro Rosso |
MGU-K |
2 |
Alonso |
McLaren |
MGU-K |
2 |
|
|
|
|
Gasly |
Toro Rosso |
baterie |
2 |
|
|
|
|
Verstappen |
Red Bull |
elektronika |
2 |
Hülkenberg |
Renault |
elektronika |
2 |
Sainz |
Renault |
elektronika |
2 |
Gasly |
Toro Rosso |
elektronika |
2 |
Foto: Getty Images / Dan Istitene