Vedení týmu Mercedes zůstává přesvědčené, že je W04 rychlý monopost, a proto není třeba si dělat těžkou hlavu z GP Německa.
Až do začátku závodu na Nürburgringu se zdálo, že si Mercedes drží výkonnost z předchozích Grand Prix, ale poté začal ztrácet a po startu z pole position byl rád za body.
Za propadem vidí Mercedes špatnou práci s pneumatikami, ale věří, že není důvod k obavám. "Německo nebylo obrovským zklamáním, bylo jen zklamáním," řekl sportovní šéf Toto Wolff pro Autosport.
"Není příjemné vidět auto, které sedm dní předtím vyhrálo, jak nepodává stejné výkony, jak se z top auta vrací do středu pole. Ale víme, že je auto celkem rychlé. Auto se nezhorší jen za sedm dní."
Šéf týmu Ross Brawn vidí hlavní příčinu propadu v zákazu přehazování zadních pneumatik, ale od Maďarska se obutí znovu změní, takže je otázkou, jak se bude stáji z Brackley dařit dál.
Tyto otazníky platí i pro všechny ostatní týmy, ale ty si budou na rozdíl od Mercedesu moci vyzkoušet nové produkty Pirelli v silverstonském testu.
"Samozřejmě je to vždy nevýhoda, když nemůžete testovat," komentoval Wolff. "Ale my jsme věděli, jak na tom jsme, a musíme udělat to nejlepší. Teď alespoň máme tři dny na přemýšlení."