McLaren dnes v Jerezu poprvé vyjel se svým letošním vozem MP4-26 a potvrdil, že konfigurace výfuků představená v Berlíně nebyla ta, s kterou bude testovat.
Netradiční koncepci výfuků představil jako první Renault minulý týden během testů ve Valencii. Koncovky jeho výfuků směřují před bočnice, jsou umístěné v jejich spodní části. Výfukové plyny tak může využívat podlaha vozu ke generování většího přítlaku.
S podobným řešením se dnes ukázal McLaren v Jerezu. Jako první našel koncovky výfuků MP4-26 Auto Motor und Sport, ukázal je na této fotce. Ta zachycuje detail přední části vozu pod kokpitem (viz. obrázek nahoře), vlevo od červené šipky jsou bočnice, v pravém dolním rohu je vidět kousek přední pneumatiky.
Inženýři McLarenu už během berlínské prezentace potvrdili, že využití výfukových plynů pro aerodynamiku vozu bude v letošní sezóně jedním z důležitých prvků výkonnosti. Očekává se, že další týmy budou Renault a McLaren v této koncepci následovat.