VW rozhoduje o vstupu do F1. Ve hře je i odkoupení McLarenu

boxboxboxbox  |  12. 11. 2021 07:52

Takže dva tímy. VW s motorom Audi a Red Bull s motorom Porsche.

Všichni přestože je krize chtějí do F1, jen Honda odchází.Jó to má logiku...

ááá tady si Tome. Prý si byl v Rusku. Mohl by si konečně napsat článek na svém webu.
tadesco.org
Všichni netrpělivě očekáváme tvoje data, neboli pravdy.

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc.

Ron přikyvuje.
A až to koupí, tak vezmou alíka na dlouhodobý projekt a on štěstím umře.

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc.

Ace-Rimmer  |  10. 11. 2021 00:14

Super. Udělejte stejnou chybu jako pred 10ti lety. Jděte na ruku automobilkám aby jste je nalákali a skončí to úplně stejně: "Jéé, takhle to dopadnou nemělo. Tohle jsme nechtěli ..". F1 hlavouni by si měli ujasnit jakou sérii vlastně chtějí. Souboj automobilek plus kompars, a riskovat, že to skončí jako Le Mans. Nebo soubouj soukr. týmů u kterých je závodění smyslem existence. Já hlasuju pro druhou možnost.

tancos  |  10. 11. 2021 09:54
boxboxboxbox  |  12. 11. 2021 07:47

Je to jednoduchšie. Rozhodnú sa podľa toho koľko zarobia v prvom prípade a koľko zarobia v druhom prípade.

Hamarel  |  09. 11. 2021 17:10

No a je rázem jasné, proč Seidl z Porsche šel do McL. Prostě pátá kolona.

Ferda.  |  09. 11. 2021 17:33

V takovém případě by měl Seidl Meku spíše škodit, aby šla cena dolů. Seidl ale Mekáč naopak vytahuje ze dna zpátky do výšin.

Hamarel  |  09. 11. 2021 18:46

Vůbec není potřeba aby Seidl škodil, tým F1 ve ztrátě není, plácá se někde kolem nuly nebo letos bude lehce ziskový, ale celá společnost McL je těžce zadlužená a ve ztrátě a to Seidl nijak neovlivní a pokud bude McL na prodej (akcionáři nebudou chtít hradit ztráty společnosti a zvolí prodej), tak to bude tak jako tak za hubana (v měřítku Porsche zisků tak maximálně jejich jednodenní zisk).

Triper  |  09. 11. 2021 19:46

No, úplně za hubana to nebude, ale podle Forbesu byla loni hodnota Mclarenu zhruba na polovině očekávaného čistého zisku Porsche za letošní rok. Taky mě to překvapilo. Ale bude to ovlivněno investicemi od beduínů a cenou, kterou zaplatili amíci za těch 33%. Možná, ale budou chtít odkoupit jenom závodní divizi, což by byla tak třetina ceny. Tak, jako tak by to byl konec Mclarenu... A začátek konce byl v létě 2007, když se kluci Coughlan a Stepney domluvili, že si vzájemně vypomůžou...

Hamarel  |  09. 11. 2021 20:26

Tržní kapitalizace McL je nějaké 4,5 mio. usd. https://ycharts.com/companies/MCL.CX/market_cap&... kdyby Porsche zaplatilo dvojnásobek, tak 10 mio. doláčů jsou pořád pro ně jen drobné ve vztahu k jejich zisku, který byl za první pololetí 2021 2,6 mld. euro

Triper  |  09. 11. 2021 21:19

Zajímavej zdroj máš, mě ta stránka nefunguje... divný je že MSP zaplatili za první polovinu té třetiny co kupujou asi 200 mil asi liber... Tak nevím kde je pravda, čas ukáže. Dobrý je, že tu někdo taky nad informacema přemýšlí, příjemná změna.

Ale to na co koukáš není Mclaren, který je ve F1, ale těžařská firma. Koukáš na tuto firmu http://www.mclarenresources.com/&... Mclaren neprodává akcie na burze.

Příspěvek byl 2× upraven, naposled 10. 11. 2021 06:13

JmX1977  |  10. 11. 2021 12:03

Lenze oni chcu akcie firmy.. nie odkupenie divizie.. ak najdu niekoho kto bude chciet akcie predat, tak ich kupia.. a ak ziskaju vacsinu, tak budu McLaren defacto vlastnit..


1 2 3 4

13:48 | V Saúdské Arábii bude v roli safety caru a medical caru opět Aston Martin. Tentokrát však nebude mít britskou závodní zelenou ale světlejší odstín inspirovaný vlajkou Saúdské Arábie.
10:11 | Šéf Williamsu Jost Capito měl pozitivní test na covid-19 a víkendu v Saúdské Arábii se tak nezúčastní.
8:14 | Aston Martin potvrdil, že došlo k menšímu požáru v odsávacím systému jeho aerodynamického tunelu.
21:04 | Podle Racing Chocs zasahují v továrně Astonu Martin hasiči.

GP Saúdské Arábie 2021

Pátek 3. prosince 2021
1. trénink 14.30–15.30
2. trénink 18.00–19.00
Sobota 4. prosince 2021
3. trénink 15.00–16.00
Kvalifikace 18.00–19.00
Neděle 5. prosince 2021
Závod 18.30