Tým Ferrari se netají tím, že se přední přítlačné křídlo na voze F10 ohýbá, ale zdůrazňuje, že přitom odpovídá nárokům, které na něj kladou technické regule.
"Všechno se ohýbá," řekl šéfinženýr Ferrari Chris Dyer. "Nic není nekonečně tuhé, ale všechny tyto aerodynamické díly jsou pod důkladnou kontrolou pravidel. Musíme vyhovět velkému počtu testů a pravidel."
Přední přítlačné křídlo, které se za jízdy ohýbá po stranách a zvyšuje tak svoji aerodynamickou efektivnost, nasadilo Ferrari poprvé v Británii a závodilo s ním také v Německu. Jestli ho použije i v Maďarsku, zatím neví.
"Stejné křídlo jsme měli v Silverstonu a v Hockenheimu," prozradil Dyer. "Čeho si lidé všimli a kdy to bylo, tím si nejsem jistý. To přední křídlo bylo novým dílem pro Silverstone, ale je to jen malý krok."
"Ve skutečnosti během tréninků uvidíte, že jsme ani nerozhodli, jestli tohle přední křídlo použijeme i tady, protože každý díl má různé vlastnosti, a co bylo dobré v Silverstonu nebo Hockenheimu, nemusí být nutně dobré také tady."
Ferrari trvá na tom, že ohebné přední křídlo není klíčovým prvkem v nárůstu výkonnosti vozu F10. Zrychlení přinesla kombinace několika věcí. "V dnešní době se stává jen velmi vzácně, že dáte na vůz jeden díl a ten vám zajistí skokové zlepšení. Někdy nasadíte jednu viditelnou věc a tři nebo čtyři, které tak zřetelné nejsou, ale všechny přispějí stejným dílem."
V Maďarsku očekává Ferrari podobný výkon jako v Německu, Hungaroring by měl maranellskému monopostu vyhovovat.