Manuál FIA, co všechno nesmí být probíráno v rádiové komunikaci, už neplatí. Jen pár hodin před začátkem prvního tréninku FIA na nátlak týmů opatření zmírnila.
Z omezení rádiové komunikace zbyla jen ohlodaná kost. Omezeny budou jen takové příkazy, které skutečně vedou ke zvýšení výkonů jezdce nebo vozu. FIA tak uznala argumenty, že nastavování vozu sice může nebo spíše má podobný efekt, ale může také vést k poškození techniky, k nebezpečným situacím apod.
Mírný pohled FIA bude ale krátkodobý. Od příští sezóny bude omezení rádiové komunikace opět velmi tvrdé.
Inženýři tak mohou jezdcům nadále říkat, jaké mají zvolit nastavení na volantu apod. Nesmí ale jezdci říkat, ve kterém sektoru je týmový kolega rychlejší, na jaký převodový stupeň má ve které zatáčce jezdit apod. Jezdec může dostat informaci o spotřebě paliva, ale ne informaci, ve kterých zatáčkách má upravit styl jízdy apod.
Zakázána je komunikace na téma:
- Jízdní stopy na okruhu
- Kontakt s obrubníky
- Nastavení vozu pro konkrétní zatáčky
- Srovnávání s časy soupeřů v sektorech
- Srovnávání rychlosti s jinými soupeři v zatáčkách
- Volba převodových poměrů
- Brzdné body
- Srovnávání brzdění s ostatními jezdci
- Diskuse o brzdění (jak má kde brzdit apod.)
- Používání tlačítka pro předjetí (kdy ho má použít)
- Používání DRS ve srovnání s jiným jezdcem