Volání ostatních po změně pravidel je absurdní, říká Wolf

michaaalla  |  06. 04. 2014 20:02

Tak vedení stanoví pravidla aby byla F1 zajímavější a nevyhrával jen Vettel a teď se jim nelíbí, že vyhrává jen Mercedes tak to chtějí změnit zas..... :\ měli by se už rozhodnout!
nevím jak vy, ale dnešní závod byl za těch posledních let jedenz nejlepších :)

FrancoisCEVERT  |  06. 04. 2014 15:50

Úhel pohledu
Jestli fandíte jezdci na 100% a navíc má za sebou motor Mercedes. Těžko byste chtěli v průběhu sezony něco měnit.
Letos mým oblíbencem se stal Sergio Pérez. Fandit na 100% znamená jezdce "tlačit" po celou jeho závodní kariéru k vytouženému Mistrovskému titulu F1, v časech zlých i dobrých. V 97´ jsem si užil ten božský pocit oslavy Mistra světa Jacquese Villeneuvea, pak už to někdy bylo na skřípání zubů, ale věrný fanda vydrží všechno.
Při 100% fandění jezdci se mi už odměnili tituly MS-F1: James HUNT, Nelson PIQUET, Jacques VILLENEUVE, jezdci, kteří na titul nedosáhli: Gilles VILLENEUVE,
Riccardo PATRESE, Nelson PIQUETjr. Nejhorší pro mne jsou sezony, kdy nemáte žádného oblíbence v poli. Od vyhazovu mladého Piqueta až po dnešní sezonu už to na mne bez fandění na 100% bylo dlouhé, a 17let čekání na další Titul Mistra Světa F1 je už hodně fousaté. Ted´ cítím, že se mi na fandění blýská na lepší časy, mám hodně mladého jezdce, který se může ještě hodně naučit od stájového kolegy, motory by měly být OK. Sezona je nestandartní, tak se dá lépe využít zaváhání lepších a zkušenějších pilotů.
Na současnou F1 je to úhel pohledu.
Pozdravuje 100% věrný fanda.

NsT  |  06. 04. 2014 13:29

Na dnešní sezóně me nejvíc znepokojuje ten zvuk. Královna motorsportu??? Motor?! Stojí za hovno. Kdy se ty technologie motoru přenesou do aut??! A nejsou už tu náhodou?! Jen přesvědčují sami sebe. Zlatý 8valce. Naštěstí existuje neco jako je youtube, kde si mužů tu královnu motorsportu poslechnout. To co dnes jezdí muže sekat trávu v AbuDhabi milionářum vlastníci pozemky fotbalových hřišť...

FWMonty  |  06. 04. 2014 13:58

já jsem byl proti turbomotoru,ale jak jsem slyšel zvuk z videa z testování,tak jsem byl celkem překvapený.Mě se celkem líbí,akorát je trochu tichý protože je slyšet brzdění a píšťalku v boxech.
Atmosférické motory jsou boží,ale je třeba jít dál.A na turbo si celkem zvykám.
Jen bych přidal více paliva na závod.

Pepino60  |  06. 04. 2014 13:26

Wolf je stará pí.a!!! Jasně, že pokud bude vyhrávat Mercedes, tak bude proti změně pravidel. Ale to není o tom, že teť vyhrává Mergl. Ostatně jeho dominantnost může být za pár závodů ta tam. Jde o to, že F1 naní F1, ale prachobyčejný cesťák. Prostě šaškárna, ubohost, fraška... nevím jak bych to správně nazval. Zvýšením spotřeby s epřece Mercedesu neublíží! Mu se také zvedne spotřeba! A stoprocentně to prospěje celé ,,jedničce." Získá zpět na svou stranu diváky a to je velmi důležité. A, že jeli v kvaldě naplno, tak to pěkně kecá. Hlavně, že při záběru do kokpitu Hulkiho bylo vidět jak nepřekračuje 12000ot/min. Proč asi ty německej debile!!!

felipe25 F1  |  06. 04. 2014 14:46

Ja som fanusik Ferrari, a prajem si to, ale nemas pravdu :)))

Ak sa zdvihne spotreba na 110kg, tak to mozno pomoze Ferrari, ale nie mercedesu. Hovori Ti nieco efektivita? Mozno ma Mercedes tak vyladeny motor, ze pri vyssej spotrebe nedosiahne vyssiu efektivitu, alebo len velmi malo. Naopak, ak Ferrari potrebuje na 100% efektivitu motora 107kg paliva na zavod, pomoze to prave Ferrari.
Mercedes je velmi blizko 100% efektivite pri 100kg paliva.. Ak im zvysis palivo, mozno im to neprinesie absolutne nic, pretoze ten motor vyssiu spotrebu mozno bude mat, ale vplyv na rychlost to bude mat minimalnu alebo ziadnu.

Nemozes ratat s tym, ze auto sa bude zrychlovat priamo linearne spolu so spotrebou paliva.. To je fyzikalne nemozne :)
Takze obavy Mercedesu su opodstatnene :)

Pepino60  |  06. 04. 2014 15:54

Vim co je to efektivita a sám jsem o tom nedávno psal. Musel bych to tady někde najít. A je mi také jasné, že to může jednomu pomoct více než tomu druhému. V tomto případě se jedná především o pohonné jednotky Mercedes a Ferrari. Ale vezměme to jinak: zvedne se určitě výkon motorů, auta budou moct točit více otáček, zlepší se tím pádem i zvuk a v neposlední řadě jezdci se nebudou muset ohlížet jestli překročili spotřebu nebo ne a budou určitě lepší souboje a stíhací jízdy. Prostě zrušením jednoho debilního pravidla se vyřeší hned několik problémů, ikdyž ten zásadní zůstane a to motory 1,6, což je pro F1 doslova směšné.

modrýslimák83  |  06. 04. 2014 12:45

Podle mě by prostě jen stačilo dát jim víc paliva na závod a ať klidně jezdí o 2 vteřiny pomaleji ale hlavně pojedou všichni naplno a o tom má F1 být a ne nějaký šetřící režim!

Uluru  |  06. 04. 2014 13:17

Více paliva by moc nepomohlo, když je omezený průtok paliva.

mllhaus500  |  06. 04. 2014 12:36

včera když jsem se díval na kvalifikaci, záběry okruhu a jeho okolí byly naprosto úchvatné, opravdu moc pěkná práce, ale pak člověk slyšel ten zvuk nové éry a hned měl zkaženou chuť, navíc nechápu ty šíleně dlouhé pauzy mezi částmi kvaldy tohle loni nebývalo, ta kvalifikace trvá o dost déle než loni, nechápu

DavS73  |  06. 04. 2014 12:49

Máš pravdu, že ten zvuk je prostě nedůstojný F1, ale stejně nám nezbude nic jiného, než se s tím smířit.
Ostatně je to něco podobného jako když před léty přišly do závodů Audi a Peugeot s dieselmotory a začaly porážet konkurenty s benzínem. Ten zvuk byl taky divný proti benzíňákům.
A co se délky kvalifikace týče, tak mám dojem, že je pořád stejná (když nepočítám změnu mezi jednotlivými částmi). Začala v 17 a končila v 18 hod. Ani nevím jestli dříve stihli odjet kvalifikaci rychleji než za hodinu?

Sloth  |  06. 04. 2014 12:23

Zrychlit, odlehčit a změnčit. Kdyť tyhle závody tahačů zachvilku bude moct řídit každý poloblb, který bude umět šlapat na plyn. 2005-2008 The Best Seasons po dobu co sleduji formuli. Běžne do p.r.d.e.l.e s tímhle přístupem k vývoji něčeho tak krásně technicky vyvinutého. Příkladem: Z krásné vypracované sportovkyně se stala tlustá, pomalá, ošklivá holka.

Hlavně že jejich loňská vlastní úprava pravidel v prý dobré víře byla fajn

Ale na druhou stranu všechny úpravy pravidel během sezóny jsou podraz....hold tenhle rok se to musí přetrpět a na příští rok hodně změnit směr

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 06. 04. 2014 12:18

Forza Ferrari !!!

such.monika  |  06. 04. 2014 11:57

mam pocit ze Wolf sleduje jinou formuli 1 nez ja...

Mike Thackwell  |  06. 04. 2014 12:08

on sleduje v prvé řadě Mercedes, to je jeho práce a tu momentálně odvádějí na výbornou...


1 2 3 4 5 6