Vítězství Red Bullu je pro nás dobrá motivace, říká Alonso

za tohle vitezstvi musi redbull ocenit hlavne riciarda. jeho utoky jsou fenomenalni a dohani tim prave ten maly vykon renaultu. vazne bych chtel videt riciarda v mercedesu s hamiltonem. prosim prosim. to by se totiz rovnou predvedlo jak hrozne spatny je v zavodech hamilton. je mdly, vzdava se. nema dobre utoky. sazi jenom na vykon. neni ochoten riskovat atd. jezdit prvni a rychle na cistem vzduchu je samozrejme potreba a to ham umi ale co z toho kdyz zavod je od toho aby se neco delo. #RiciForMercedesF1

SebF1Win2K18

Nevěřím, že mezi sezónami v šasi jsou velké změny. Proto nevěřím, a nikdy jsem nevěřil, mnohokrát jsem to tady psal, že měl loni McLaren opravdu dobré šasi.

při vší úctě Fernando, RedBull má dvakrát lepší auto a myslím, že aji lepší piloty...

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Jenson Button -ERACER-  |  17. 04. 2018 08:24

Alonso je určitě lepším pilotem než ti dva. Ale mají dva kvalitní McLaren má pouze jednoho, Vandoorne je tam skutečně jen do počtu.

Mika Häkkinen Primergy  |  17. 04. 2018 08:32

Přesně tak, už loni jsem psal, že je to lopata a kroužič. Nic víc. Letos se to jen potvrzuje.

On je někdo lepší než Max? Tak to čumím.

Forza Ferrari !!!

Člověk se učí celý život...

karelse

Alonso si prestupem do Renaultu muze jen polepsit. Dvojice Alonso - Hulkenberg by byla docela silna a dovedeli by jsme se jak na tom Hulk se svoji rychlosti doopravdy je. Ovsem pokud by Alonso chtel titul, tak by si v Renaultu musel jeste par let pockat.

Fernando Alonso pilot f1  |  17. 04. 2018 06:32

No...jeste nikdy se nestalo ze by nejaky tym se behem sezony dostal ze stredu pole na spicku. Vetsinou hned prvni zavod ukaze jak bude probihat cela sezona. Po 3 zavodech uz je to defakto dane. Mozna letos je to trosku na spicce takove vselijake ale Mc rozhodne letos nebude patrit k top tymu. Bohuzel. Je mi to lito ale je to tak. Alik mel zustat u Ferrari. Uz dnes to vidim jako jeho nejvetsi preslap.

Jako agresivní postup polem určitě ně, ale i v minulé sezóně bylo vidět, jak některé týmy měli silných tak 5 závodů na začátku, kde nasbírali body a jiné zase na konci kdy dotahovali a ty ze začátku se moc nechytali. A Mclaren i Rencek mají potenciál se dotahovat na týmy před sebou (jednodušeji kopírovat řešení lepších). Doufám v to, nepředvídám. tyhle dva týmy to mají ještě otevřené kam se posunou v průběhu sezóny.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 17. 04. 2018 08:26

Niki Lauda milanek001  |  17. 04. 2018 08:38

Toto je pravda
Ale platí to na 4 místo - první tři jsou jinde a budou "valit" dopředu určitě silněji než Mclaren
Ale dopředu (na to 4 místo) se nejvíc asi bude tlačit Renault
No a pak možná Mclaren ... Alonsou pomůže k trošku lepšímu obrázku, než by odpovídal (i když podle mě dávno neni nejlepším jezdcem - ale je to přeci jen zkušený mistr volantu, který přiveze lecos navíc)
No a snažit se bude i Force india - s dobrými jezdci
A Toro roso - sice malá stáj se zelenáči ... možná jedním talentovaným a druhým asi moc vysokým na dnešní auta jezdci ....
TJ pokud budou 5 bude to ok 4 je max, ale moho ukončit i 7 ... prozatím mají hodně bodů - ale né dost na 4 Renault mají hned za sebou

To je blbost. McLaren narozdíl od TOP3 týmů totálně překopával auto, má mnohem víc prostoru pro zlepšení, než oni, a i než tovární Renault. Právě z důvodu úplně nové koncepce u nich rozhodně nepatí, že by to, co bylo v prvním závodě bylo obrázkem celé sezony.
Pravda se ukáže v evropské části závodu, kde počínaje Barcelonou přijdou velká vylepšení u všech týmů - a je logické a oprávněné očekávání, že u McL bude větší, než u všech ostatních.
Ač se to snažili v PR prohlášeních bagatelizovat, pro ideální nastavení a vývoj McLarenu chyběla data z předsezonních testů. Před Barcelonou ale budou mít dost dat z prvních 4 závodů, a jejich znalost chování auta stoupá s každým odjetým kilometrem. Oproti tomu u RedBullu, který už 4 roky jezdí se stejným autem s mírnou evolucí už prostor pro nějaké výrazné skokové zlepšení není.

Alonso je nejlepším jezdcem současnosti, zjistili vědci

Niki Lauda milanek001  |  17. 04. 2018 10:27

No jo, ale Mclaren nemá takovou sílu (Technologickou, personální ani finanční (v tuto chvíli)) jako Mercedes, Ferrari a Rdbull a nejspíš ani jako Renault (kterej je sice štřivej hodně) ... Má asi více než Force India, ale ta může chytit, Haas asi neudrží tempo a bude záležet, jestli to auto nakonec zvládnou a bude li dobré
A Tororoso ... tam se moc utrácet asi nebude, ale Honda může poskočit a je to takový nevyspitatelný tým ... je dobrý i za málo peněz ... možná má nějaké benefity se vztahem s Redbullem ale určitě zas neni snaha jim pomoct jako spíš optomálně zkoušet věci pro Redbull ...

získat jednu desetinu u RedBullu nebo Ferrari bude stát několikanásobně víc, než získat jednu desetinu u McLarenu. V této fázi vývoje po tak velké změně auta je u nich mnohem větší prostor pro relativně levné, a přitom velmi zásadní vylepšení. Kdežto u prvních 3 týmů už tento prostor dávno není.
Jen v získávání znalostí pro setup (ať už v mapování motoru, tak v rozložení váhy a konfiguraci podvozku, a i efektivnějším využití pneumatik) bez nasazení nějakých novinek bude mít McLaren stále ještě nějaké nevyužité desetiny k dispozici.
A pokud jde o rozpočet samotný - McLaren na tom není nijak špatně. Oni měli vždy výrazně nižší rozpočet, než Ferrari, a přesto s nimi po celou svoji historii dokázali úspěšně bojovat.

Alonso je nejlepším jezdcem současnosti, zjistili vědci

Minimálně Renault se může zlepšit naprosto stejně jako Mclaren. Nyní stejná rychlost, stejný motor. To je, troufám si tvrdit bez debat.

Sebastian titul 2018!!!

Jenže není jisté, jestli by to s Alonsem u Ferrari vypadalo tak jak to teď vypadá. A tohle neber prosím jako hejt. Jde o to, že ten vztah mezi nimi se rozpadl. Ono ani reálně snad nemůže pilot vydržet u jedné stáje 8 let pokud se úplně nedaří.

Forza Ferrari !!!

Michael Schumacher Schumi1  |  17. 04. 2018 01:55

Nando ty už budeš prostě jenom komik, furt jenom kecáš a kecáš a kecáš, jak minulej rok, před 3. roky.......letos....a příští rok to nebude jiný.

S kým vším si Fernando rozházel? Takže tu máme ferrari, mercedes, hondu.. Takže i když je ted na chvostu renaultu a McL s ním nepočítá, musí pět tyhle songy, aby aspon ten rencek chtěl spolupracovat.. V tomhle uhlu to musíme vnímat..

Piškot - gone, žezlo největší trosky přebírá SauberFan :)Sláva, Král je mrtev, at žije Král! :)

Fernando si zas popovídal a tím bych to uzavřel. Výsledky mluví jasně. Nejpomalejší renault a jen týmem to nebude.. Každopádně, Fernando už cokoliv na podiu nezažije s žádným motorem. McL s ním nepočítá a on to ví.. Takže každé letošní prohlášení už bude jen takovým prázdným voláním. Docela jsem zvědav jak jeho osudy v f1 skončí..

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 16. 04. 2018 23:40

Piškot - gone, žezlo největší trosky přebírá SauberFan :)Sláva, Král je mrtev, at žije Král! :)

Lewis Hamilton sympaťák  |  17. 04. 2018 04:49

Toníku, tobě to moc kecá. Dej si studenou sprchu.


1 2 3 4 5

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

20. dubna | Kvjat odjel 118 kol ve Fioranu v rámci testů pro Pirelli. Giovinazzi včera 124 kol. Testovalo se na mokré trati.
20. dubna | Kvjat ve Fioranu jezdí s Ferrari. Testuje pro Pirelli.
20. dubna | Williams Grand Prix Holdings klesly celkové tržby ze 167,4 mil. na 166,2 milionů a zisk z 15,5 na 10,8 milionů liber.
20. dubna | Tým Williams vloni vydělal 125,6 milionů liber (předloni to bylo 116,7 milionů). Za nárůstem jsou zřejmě peníze od… odkaz
20. dubna | Pro GP Francie nominovalo Pirelli ultraměkkou, superměkkou a měkkou směs.

GP Ázerbájdžánu 2018

Pátek 27. dubna 2018
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 28. dubna 2018
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 29. dubna 2018
Závod 14.10