Virgin se vylepšení dočká nejdříve v Turecku

Virgin se vylepšení dočká nejdříve v Turecku

Tým zažil obtížný vstup do sezony, kdy panovaly obavy, zda se vůbec dokáže kvalifikovat do závodu. V Malajsii a v Číně podle všeho bude v podobné situaci.

Marussia Virgin při designování svých vozů plně sází na CFD technologiích. Timo Glock nedávno nadhodil, je možná na čase tento přístup přehodnotit a uvažovat o použití aerodynamického tunelu. Je pravdou, že ačkoliv má tým za sebou rok zkušeností, k přiblížení se k zavedeným týmům to zatím příliš nepomohlo. Jerome D´Ambrosio byl pouze čtyři desetiny pod hranicí 107% nejlepšího času. Vzhledem k tomu, že množství dalších týmů se chystá v nadcházejících dvou závodech na své vozy nasadit technická vylepšení, je pozice Virginu o to složitější.

"Tyto závody v dalekých destinacích nám dávají jen malou šanci naše vozy vylepšit. Z tohoto důvodu můžeme první významnější novinky na vozy nainstalovat při Grand Prix Turecka. Naším cílem je teď proto sbírání co největšího objemu dat, které bychom mohli využít pro vývoj. Loni nás touhle dobou trápily technické problémy. To se nám pro letošek podařilo překonat, takže máme lepší výchozí pozici," řekl šéf týmu John Booth.

Velká cena Turecka bude čtvrtým závodem sezony. Pojede se 8. května na okruhu Istanbul Park.

Doporučujeme

Články odjinud