Villeneuve se v Singapuru poohlíží po volných místech

Věří, že nová pravidla by jeho jezdeckému stylu měla vyhovovat.

Je téměř jisté, že nejbližších pár týdnů bude pro trh s jezdci nesmírně zajímavý. Dozvíme se, jaká bude situace ve Ferrari, což by mohlo rozhýbat celou smršť zajímavých přestupů.

V sezoně 2010 bude závodit možná až osmadvacet vozů, což by mohlo otevřít dveře velkým návratům. Prioritou Camposu je Pedro de la Rosa, dlouholetý testovací jezdec McLarenu a bývalý závodník Arrowsu a Jaguaru.

Po královně motorsportu nějaký ten pátek pošilhává i mistr světa z roku 1997, Jacques Villeneuve. Osmatřicetiletý kanadský závodník toho za svou kariéru zažil mnoho. Po raketovém vstupu do formule 1 v týmu Williams přišlo rozporuplné angažmá u týmu BAR. V roce 2004 odjel tři závody v barvách Renaultu. Poté zamířil k Sauberu.

Sezonu 2006 v BMW nedokončil. Oficiálním důvodem jeho výměny za Roberta Kubicu byl neuspokojivý zdravotní stav po havárii v Německu.

Znechucený Villeneuve poté zamířil do Ameriky, kde zkoušel štěstí v sérii NASCAR. V Le Mans reprezentoval Peugeot. Věnoval se také svým koníčkům, jakým je zpěv a hra na kytaru. Poměrně vysoký počet shlédnutí měla na jeho profilu na serveru Myspace píseň Accepterais-tu.

Nyní se zdá, že Jacquesova zášť je pryč a letos podruhé se byl podívat v paddocku formule 1. Podle svých slov tentokrát nejde o přímé vyjednávání s týmy, ale o "obhlížení situace." O své budoucnosti by dle svých slov rád věděl před Vánocemi.

"Formule 1 je jako milostná aférka. Vždy vás začne zajímat více, když je pryč. Mým cílem je být konkurenceschopný a být hrdinou pro své děti, stejně tak, jakým byl pro mě můj otec. Zatím ještě k jednáním nedošlo, ale určitý zájem o mě je.

Nová pravidla formuli 1 hodně přiblíží devadesátým létům. Pro vývoj vozu bude důležitější spolupráce jezdce se svými inženýry. Vždy jsem oproti mým týmovým kolegům spotřebovával méně paliva a byl šetrnější k pneumatikám. Tato doba by mi měla sedět.

Nechci ale čekat dlouho, musím se také starat o příležitosti ve Spojených státech. Jednou ale přijde okamžik, kdy se budu muset rozhodnout. Nejde podepsat kontrakt týden před první Grand Prix, je potřeba čas na přípravu," řekl Villeneuve.

 

Doporučujeme

Články odjinud