Věří, že nová pravidla by jeho jezdeckému stylu měla vyhovovat.
Je téměř jisté, že nejbližších pár týdnů bude pro trh s jezdci nesmírně zajímavý. Dozvíme se, jaká bude situace ve Ferrari, což by mohlo rozhýbat celou smršť zajímavých přestupů.
V sezoně 2010 bude závodit možná až osmadvacet vozů, což by mohlo otevřít dveře velkým návratům. Prioritou Camposu je Pedro de la Rosa, dlouholetý testovací jezdec McLarenu a bývalý závodník Arrowsu a Jaguaru.
Po královně motorsportu nějaký ten pátek pošilhává i mistr světa z roku 1997, Jacques Villeneuve. Osmatřicetiletý kanadský závodník toho za svou kariéru zažil mnoho. Po raketovém vstupu do formule 1 v týmu Williams přišlo rozporuplné angažmá u týmu BAR. V roce 2004 odjel tři závody v barvách Renaultu. Poté zamířil k Sauberu.
Sezonu 2006 v BMW nedokončil. Oficiálním důvodem jeho výměny za Roberta Kubicu byl neuspokojivý zdravotní stav po havárii v Německu.
Znechucený Villeneuve poté zamířil do Ameriky, kde zkoušel štěstí v sérii NASCAR. V Le Mans reprezentoval Peugeot. Věnoval se také svým koníčkům, jakým je zpěv a hra na kytaru. Poměrně vysoký počet shlédnutí měla na jeho profilu na serveru Myspace píseň Accepterais-tu.
Nyní se zdá, že Jacquesova zášť je pryč a letos podruhé se byl podívat v paddocku formule 1. Podle svých slov tentokrát nejde o přímé vyjednávání s týmy, ale o "obhlížení situace." O své budoucnosti by dle svých slov rád věděl před Vánocemi.
"Formule 1 je jako milostná aférka. Vždy vás začne zajímat více, když je pryč. Mým cílem je být konkurenceschopný a být hrdinou pro své děti, stejně tak, jakým byl pro mě můj otec. Zatím ještě k jednáním nedošlo, ale určitý zájem o mě je.
Nová pravidla formuli 1 hodně přiblíží devadesátým létům. Pro vývoj vozu bude důležitější spolupráce jezdce se svými inženýry. Vždy jsem oproti mým týmovým kolegům spotřebovával méně paliva a byl šetrnější k pneumatikám. Tato doba by mi měla sedět.
Nechci ale čekat dlouho, musím se také starat o příležitosti ve Spojených státech. Jednou ale přijde okamžik, kdy se budu muset rozhodnout. Nejde podepsat kontrakt týden před první Grand Prix, je potřeba čas na přípravu," řekl Villeneuve.