Vibrace Massova předního křídla zůstávají pro Ferrari záhadou

alesss  |  15. 11. 2011 08:50

Vyšlo najevo, že vibrace křídla jsou způsobeny tím, že si Massa honí péro! (Samozřejmě je myšleno to, co mu vlétlo do helmy, vy uchyláci domýšlivý )

václav003  |  14. 11. 2011 23:15

Jestli on není takový malý neposeda a pořád se vrtí. Alonso je přeci jen větší kliďas.

ali0074  |  14. 11. 2011 22:51

je s podivem číst jak Ferrari vyvíjí křídlo které je pohyblivím aerodamickým prvkem ačkoliv to je zakázané! a ještě zvláštnější je, že Redbull a Mclaren ho již dávno mají a nic se neděje!
Je to vzhledem k platným pravidlům nelegální a nepovolené. Pokuta by měla být nutností a v zápětí změnu kontroly zákazu pohyblivých prvků. Schovývavost není vůbec na místě, protože se tím znevýhodňují menší týmy kteří nemají peníze na nákladný vývoj během sezóny a pravidla neobcházejí.
Vlastně je to vysvětlení nad rychlostí Redullu od začátku sezóny a získání tytulu Sebastiana - obejitím pravidel. Stejně jako Button v Brawn GP v 2009 s dírou v difusoru přikrytou ramenem závěsu kola. Jednoduše - NESPORTOVNÍ.

josef.po  |  14. 11. 2011 23:05

Difuzor a ani křídlo nebyly v rozporu s pravidly. To tu už bylo řečeno několikrát.

Na obranu Brawnu a RB a hlavně pro zabedněné fanoušky neporazitelné stáje. Brawn a RB našli skulinu v pravidlech a plně jí využily. To, že jí nevyužil ani McLaren a ani Ferrari je jejich blbost. A ještě větší blbost Ferrari je, že už ani neumí zkopírovat to co mají na stole.

K difuzorům. FIA byla přinucena díky nejednoznačnosti v pravidlech zavést vysvětlující doložku k difuzorům.
U předních křídel. FIA jednoznačně stanovila požadavky a testy na ohyb křídel. RB tyto testy splňuje.

To že si někdo vyloží pravidla jinak není nesportovní.

Ale je naprosto jednoduché říci. Oni porazili Ferrari. Je to jednoduché - je to nesportovní. Právě proto je Ferrari tak kde je. Hledá chybu všude jinde než u sebe. Koho mi to připomíná?

A úplně mimochodem. Ve slově titul se nepíše už milion let y.

ali0074  |  14. 11. 2011 23:36

neznám výraz: "skulina v pravidlech" pravidla se dodržují nebo porušují a v případě RB je to ta druhá varianta ale pouze ze sportovního hlediska.

Pokud se změní přední křídlo, tak se změní aerodinamika celého auta a mění se obtékání vzduchu všude kolem něj i pod - proto nejde okopírovat něco tak snadně jak zde naznačuješ. Musí se změnit celá aerodinamika celého auta ale to asi nedolehlo k někomu kdo se projevuje jako by sežral šalamounovo hovno.

Čau dědku

serminator F1  |  15. 11. 2011 09:58

jenze prousit se daji jen jasne pasana pravidla, na moralni ci eticky kodex ti kazdy z vysoka vis co.

josef.po  |  15. 11. 2011 13:36

Nic si z toho nedělej. Neznáš víc věcí než je skulina v pravidlech, nebo nejednoznačný výklad.

Až budeš "dědek" jako já, tak to pochopíš. Když budeš mít štěstí.

Fandove Mc z toho delaji podvod stoleti , jak ubohe, to jen vy jste dostali poradnej flastr, a uprime, zcela popravu, tak toho nechte a s pokorou zvednete hlavu, neb Vas mohli take natrvalo vyloucit a bylo by. Nesedte si na brejlych a neplacejte blbosti, dekuji

#BelieveInAlonso

josef.po  |  14. 11. 2011 22:55

Přesně tak. Neplácej blbosti. A slovo pokora z vašich úst zní jako urážka. Nepoužívejte slovo jež je pro vás prázdné a jeho význam je pro vás vcelku cizí.

Vibrace Massova křídla spočívá v tom, že se bojí potkat Hamiltona. Po kvaldě mu to křídlo mohli vklidu nasadit

josef.po  |  14. 11. 2011 20:37

Řešení je možná trochu jednoduché. Pokud mají, jak tvrdí oba stejnou techniku, tak navrhuji vyměnit piloty a provést pár testovacích jízd. Pokud se problém objeví opět u Massy, tak je problém mezi sedačkou a volantem.

Pokud ne, tak bych hledal problém jinde než v křídle, nastavení, rozložení sil na voze, pneu.

Ale pokud mají tak super inženýry, kteří, jak tvrdí, své práci rozumí, tak .....

A jen tak mimochodem. Zajímalo by mě jak se k tomu postaví FIA. Ferrari očividně využívá technologii z jiného, konkurenčního vozu. Po krádeži tohoto dílu.
Jestli se nemýlím, tak za nepoměrně menší přestupek byl McLaren penalizován sebráním všech bodů. Tak jak to teda je? Někdo ano a někdo ne?

Vittorio.Jano  |  14. 11. 2011 20:45

Myslíš za to, že MCL zaplatil zaměstnanci Ferrari, aby pro ně dělal průmyslovou špionáž?

josef.po  |  14. 11. 2011 20:53

Zalistuj ve čtyři roky starých článcích a přečti si co bylo řečeno hlavními aktéry. Zaměstnanec Ferrari nabídli informace šéfkonstruktérovi McLarenu.

Ale to ferraristům nemá cenu vysvětlovat.

Nicméně to stále neočištuje Ferrari jako toho kdo využívá neprávem ukradenou technologii.

padadu  |  14. 11. 2011 21:09

je to proste to same, rozdil je jen, ze McLaren koupil, Ferrari sproste kradlo

Vittorio.Jano  |  14. 11. 2011 21:12

1 2 3 4 5