Sebastianu Vettelovi nevystavila v GP Koreje stopku porucha ventilů, ale na vině byla ojnice motoru Renault. Nepříjemné je, že tým před posledními dvěma Grand Prix stále nezná důvody tohoto selhání.
Vettelův motor se v Jeongamu porouchal bez varování deset kol před koncem závodu, a německý pilot tak musel odstoupit z vedení. Původní podezření na ventily vyvrátila detailní technická analýza ve Viry-Châtillon. Podle Auto Motor und Sport Vettela zradila ojnice ve čtvrtém válci. Francouzi ale nejsou schopní vysvětlit, proč se tak stalo.
Vettelův motor jel v Koreji svůj třetí závod a měl za sebou zhruba 1600 kilometrů, nasazen byl už ve Spa a Hockenheimu, přičemž vydržet by jich měl alespoň 2000. Nikdy nebyl použit mimo stanovené parametry, takže jeho porucha byla velkým překvapením.
V Brazílii by měl Vettel použít motor, který dříve nasadil v Monze a Singapuru a najel s ním doposud celkem 1066 kilometrů. Pro poslední závod v Abú Zabí by pak měl mít připravený agregát s ještě menším počtem odjetých kilometrů.