Sebastian Vettel je přesvědčený, že nebýt závady na mechanice jeho vozu, udržel by za sebou oba piloty Ferrari a Hamiltona a v Grand Prix Bahrajnu by zvítězil.
"Do konce zbývalo asi 15 nebo 20 kol a ztratil jsem výkon," vysvětloval. "Nevím, co to bylo, ale myslím, že se porouchalo něco na mechanice. Naštěstí jsme mohli pokračovat, ale opravdu jsme měli vyhrát."
"Není to snadné, jste ve vedení, vše je v pořádku a jen vám stačí dovézt vůz do cíle. A pak přišla ta porucha a vy zpočátku nevíte, co to je a jestli se to ještě nezhorší. Ke konci se zdálo, že se to zlepšilo, ale ne o moc a ztratili jsme hodně. Alespoň jsme získali 12 důležitých bodů."
"Celkově to byl pozitivní víkend, kromě té poruchy. V každém případě jsme od sobotního dopoledne byli nejrychlejší. Myslím, že jsme závod měli pod kontrolou, měli jsme velmi dobrou strategii a věděl jsem, jak jsou na tom pneumatiky. Pneumatiky i brzdy jsme měli pod kontrolou, vše šlo hladce."
Red Bull Racing po závodě uvedl, že za Vettelovými problémy s poklesem výkonu stál výfuk. Po důkladné analýze ale přišel na to, že na vině byl kabel od svíčky. Technické potíže se nevyhnuly ani Marku Webberovi, ten po startu z šestého místa skončil osmý. V prvních zatáčkách mu zakouřil motor.
"V první zatáčce jsem bojoval s oběma mercedesy a v druhé zatáčce jsem měl na vnitřku Michaela (Schumachera)," popisoval svůj závod Australan. "Poté jsem jen řešil, jak se před ně dostat. Bylo velmi, velmi těžké se udržet vozu před sebou."
Webberovi nezbylo než čekat, jestli se někdo před ním nedopustí chyby, což se nestalo. "Včera v kvalifikaci jsme ztratili, ale dnes jsme pár bodů získali, i když ne tolik, kolik bychom chtěli," dodal. Red Bull Racing ale může těšit, že měl v Bahrajnu zřejmě nejrychlejší monopost.