Vettel: Ferrari nevyhrává a frustrovaní fanoušci si to vybíjejí na mně

Vettel: Ferrari nevyhrává a frustrovaní fanoušci si to vybíjejí na mně

Sebastian Vettel ovládl další velkou cenu a naprosto rozdrtil konkurenci. Jeho týmový kolega Mark Webber si opět vytáhl Černého Petra a do cíle závodu se nepodíval. AKTUALIZOVÁNO

Sebastian Vettel vyhrál další závod stylem start-cíl. Pilot sám je si vědomý, že ho fanoušci královny motorsportu viní z toho, že jsou kvůli němu a Red Bullu závody nudné, avšak nesouhlasí s nimi. Obvinění podle Němce pocházejí hlavně od frustrovaných fanoušků Ferrari, kteří jsou naštvaní, že nevyhrává jejich tým.

"Není to příjemné, pokud se ale podíváte kolem sebe na tribuny, pak uvidíte, že většina fanoušků je tady oblečena v červeném," vysvětloval Vettel. "Ferrari má hodně silnou základnu fanoušků a svoji tradici ve formuli 1. Jsou tu déle a byli úspěšnější než jakýkoliv jiný tým, ačkoliv je tu pořád víc a víc modrých (fanoušků Red Bullu). Projevují emoce, když nevyhrávají. Když vyhrává někdo jiný, nemají ho rádi. Já jim nedávám moc vzrušující závody, ale ve dny, jakým je dnešek, je mi to jedno," dodal.

Trojnásobný šampion trvá na tom, že vítězství v Singapuru nespadlo Red Bullu do kapsy samo. Za vším je podle německého pilota dřina týmu. "To se neděje jen tak. Opravdu nebylo snadné udělat tento víkend všechno správně. Vím, kolik práce se do toho dává," řekl.

Vettelovu týmovému kolegovi však v Singapuru pouhá tvrdá práce týmu nestačila. V závěru velké cenu mu selhal monopost a kvůli jeho vzplanutí musel pilot ze závodu odstoupit. "Myslím, že jsem dneska udělal všechno, co jsem mohl," řekl zklamaný Webber. "Ano, je to k naštvání, ale někdo jiný má zase těžký den někde jinde, tak to prostě chodí," zhodnotil svou dnešní smůlu statečně Australan.

Šéf týmu Christian Horner odjíždí ze Singapuru s hořkosladkými pocity. Radost z dalšího triumfu Sebastiana Vettela mu totiž kazí nešťastné odstoupení Marka Webbera. "Byl jsem hodně frustrován tím, jak skončil Mark. Po dvou hodinách slušné jízdy jsme dvanáct kol před koncem zpozorovali pokles tlaku vody. Voda postupně unikala, takže bylo jen otázkou času, kdy se motor přehřeje. To se přesně stalo v posledním kole. Byla to ukrutná smůla," zalitoval Horner.

Doporučujeme

Články odjinud