Verstappen nesouhlasí se svým šéfem: kvalifikační režimy by nezakazoval

Akznoh_  |  06. 04. 2018 19:12

Nesouhlasí se šéfem? Jeho fotr je proti kvalifikačnímu režimu? Nebo jak tomu mám rozumět?

bez ohledu na to, že tentokrát s ním i souhlasím - Maxe se nikdo na nic ptát nebude

Alonso je nejlepším jezdcem současnosti, zjistili vědci

jj284b  |  06. 04. 2018 12:26

Ricciardo od 2019 vo Ferrari namiesto Raikonnena...

https://www.f1today.net/en/news/f1/237530/ricciar...

takze Verstappen dostane spat svojho "partaka" Sainza...

To by bylo skvělé. Konečně bude moci Seb dokázat, že sezona 2014 byl jeden velký omyl.

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

Mike.M  |  06. 04. 2018 15:28

Nebo Max fo Mercedesu, a ted si dela pudu peknou. Valtari na to uprimne nema. Sice jeden a prvni zavod nemuzeme rozhodopvat,a le loni neukazal ze by byl tak rychly. v par zavodech dva max 3. Ale to je z 19 malo. Letos se uvidi. Ale myslim ze Maxik pujde do mercedesu. A Helmut se muze stavet na hlavu jak chce.

No rozhodně by to bylo zajímavé, ale uvidíme jak si povede Bottas. Nečekám od něj nějaké závratné výkony.

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

na to jak je Max mladej, tak má nejlepší názory a nejlepší pohled na věc...prostě se može pálat 0,6l oleja na 100km, tak každej ať pálá toliko co može..je prostě neschopnost Rencka a Japonců, že pálajou tak málo nebo vůbec...prsotě udělali lepší hoknu, tak sou v předu..Max je dobrej řidič, ale i dobrej tady v těch názorech...pojď do FERRARI!

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

aero minor  |  06. 04. 2018 11:33

Štve mě co napíšu, ale ...současná doba je prostě strašná. Historie zapláče, ale jsem pro stejné motory pro všechny týmy... "kastli" a šoféra.. ať už si tým sežene "jak chce". To by rozhodně udělalo tu současnost trapnost, kdy na bedně ob dva týdny stojí stejní tři vocasové (jeden tmavý a dva světlí), alespoň trochu vzrušující.

tebe akorát se.re, že tam nepostávajou ti tvoji oblíbenci...

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

aero minor  |  06. 04. 2018 12:06

Samozřejmě, že mě štve že tam nejsou moji oblibenci. To snad je fandění. Ne? Ale ty si nic nepochopil...psal jsem to naprosto upřímně. Ty jen reješ... Tento současný stav se přece normálnímu objektivnímu fandovi F1 prostě nemůže líbit. Jako by v hodu koulí nějakej tmavej a dva světlí házeli s o tři kila lehčí koulí...to by si snad pochopit mohl...že to není "úplně" fér.

"stejné motory pro všechny týmy... "kastli" a šoféra.. ať už si tým sežene "jak chce"."

Nevím,.. každý aero oddělení čeká na motoráře, aby podle toho postavili šasi, co nejužší, atd. v konečné fázi by to dopadlo tak, že budou ho mít všichni stejné a lišit se budou jen pitomejma křidélkama. Já bych třeba navrhl zastropovat výkon, např 1000 koní, kdo je dobrej a dosáhne toho, začne vylepšovat spolehlivost. Ostatní musí furt makat. Nakonec budou motory levnější, protože se už tolik do vývoje neinvestuje. Plán na cca 5-8 let, pak se zase změní koncepce.

aero minor  |  06. 04. 2018 12:10

Budiž...i to by možná bylo řešení. Ale něco se s tím dělat musí. Mecedes narve jen do motoru takový peníze, které jiné týmy nemají jako celý svůj roční rozpočet...tak asi jak to může vypadat na trati. No...tak jak to vidíme čtyři roky.

aero minor  |  06. 04. 2018 11:26

Je tam do jisté míry rozpor, chce stejné motory, tj. stejné podmínky pro všechny a proti tomu mu nevadí výhoda, kterou nejsilnější výrobce motorů (Mercedes) samozřejmě má.Přesilu peněz. Může do vývoje cpát děsivé částky...

zgig  |  06. 04. 2018 11:07

Jak toho kluka až tak nemusím, tak v tomhle má naprostou pravdu. Mercedes odvádí dlouhodobě nejlepší práci, a neměl by být trestán jenom proto, že v Renaultu (ale i ve Ferrari) takových výsledků nejsou schopní.

Má pravdu ten kluk, rozumný názor, teda až na ty stejný motory pro všechny.
BTW koukám, že už mu rostou vousy, pašák.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 06. 04. 2018 10:21

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!


1 2