Verstappen může bojovat o titul, říkají Hamilton a Vettel

Vozeďbouch muže tak leda podat žadost o krajski přebor v motokarach a bit rád že ho tam vemou až to RB po propadaku s Hondou konečně zabaly.

Jistý Risty

Triper  |  30. 11. 2018 11:24

Ta tvoje čeština mě vyprovokovala, že zase zareaguju...
Občas mám možnost porovnat výkonnost bývalých výborných jezdců, nebo současných slušných jezdců s běžnou populací jako jsem já, třeba... To porovnání je vždy velmi úsměvné a rozdíl se ani nedá popsat, to se musí vidět. Před dvěma lety, v Ženevě na zahájení autosalonu jsme jezdili v Kart aréně a byl tam s náma Sarrazin, pak přišel Maxovo táta ve velké náladě, zajel dvě kola, prohrál pivo, ale ztratil jen 0,1 s. A to měl proti Stefanovi tak 15 kg navíc...
Tak si asi představme Maxe v krajském přeboru...

Michael Schumacher ferrarista-Schumi  |  29. 11. 2018 21:50

TR bude i nadále sloužit Hondě na pokusy.....

Pierre Gasly 2bep  |  30. 11. 2018 09:42

Dá se to očekávat. Pokud tady taková možnost legálně bude, není důvod, proč by např. upgrady motorů nejdříve nenasadilo TR a RB až se zpožděním 1 či 2 VC.
Pro Hondu už bude velkým přínosem to, že bude mít dvojnásobek závodních dat než doposud.

Dokud bude Emil blbej jako obrubník, tak asi těžko Anežko.
A navíc, Honda má lepší motor než Renault? To sem nevěděl...

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc. Ten, co sežral hrnec Moudrosti a pak si ještě přidal. A pak zase a zase a zase...

jurgenb  |  29. 11. 2018 19:02

Tak už to víš.
BTW v tom podpisu si oprav hrubku - ...známÝ...

Hezke jak si vettel a hamilton rikaji ze budou pristi rok bojovat o titul :D smal bych se kdyby suverene vyhral cely sampionat Leclerc

Ayrton Senna crazytunny  |  29. 11. 2018 17:22

To muze, kdyz prestoupi do Ferrari nebo Mercedesu...

Ony F1  |  29. 11. 2018 16:16

Otázkou je jak se Honda popere s výkonem a spolehlivostí.Každopádně šasi na to RB má a pokud se to Hondě podaří a RB se povede zakomponovat motor mohlo by to být v boji zase zajímavější....

T.E.CH  |  29. 11. 2018 16:42

RB na to mít bude, to je jasné. Myslím že do toho bude i Hondě kecat, nemyslím si, že to nechají jen na nich. To by nezafungovalo....

T.E.CH  |  29. 11. 2018 16:07

Tohle si kluci zapamatujte, Elseňor plánuje:


RB-Honda kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde rejpnu do zlucaru | Do 0,3s beru jako povinnost, takze jedeme dal | Ztrata 0,3-0,7s - zklamani | Vice jak 0,7s tak jebu RB-Honda do ucha

T.E.CH  |  29. 11. 2018 16:05

55 koní jim chybí v kvaldě....

Horner rika, ze kdyby mel Renault o 55 koni vice, tak by to letos vypadalo jinak. To chapu jako vycisleni ztraty na spicku.
Horner ma pro pristi rok velka ocekavani. Rika, ze dle toho co vidi dnes a dle toho co je ve vyvoji, budou urcite blize.
Horner dodava, ze to co je na papire je hezke, ale stopky nikdy nelzou a musime pockat do zimnich testu.
Takze nezbyva nez se tesit jako vsichni od RB

RB-Honda kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde rejpnu do zlucaru | Do 0,3s beru jako povinnost, takze jedeme dal | Ztrata 0,3-0,7s - zklamani | Vice jak 0,7s tak jebu RB-Honda do ucha

Sebastian Vettel kuna0131  |  29. 11. 2018 15:21

tohle tvrdil i mclaren,sváděli to na motor a tvrdili,jak mají nejlepší auto a prdlajs..a bůh ví,jak na tom hodna je,nevěřím tomu,že bude blízko mercedesu a ferrari

Jojo, nikdo nevi. Sam jsem zvedav Nejvetsi obavu mam o spolehlivost, aby byla na urovni spicky. Kdyby i pristi rok jeli na urovni Renaultu bylo by to zklamani. Uvidime dle odstupu, pokud budou ztracet, pocitam, ze stale budou chtit castejsimi upgrady vykon dorovnat a ta spolehlivost muze byt stejna jako letos s Renaultem.

RB-Honda kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde rejpnu do zlucaru | Do 0,3s beru jako povinnost, takze jedeme dal | Ztrata 0,3-0,7s - zklamani | Vice jak 0,7s tak jebu RB-Honda do ucha

T.E.CH  |  29. 11. 2018 15:50

Neubírej z cílů. Honda je nejlepší přeci. A jaký Upgrade? To Honda bude zase testovat bó co?

Jinak Renult má problém s kvalifikačním režimem, v race módu problém není, přesně v módu Marko, dá se to dohnat autem, pneumatikami atd, nakonec to bude imho v budoucnu rozhodovat. V race módu Renault (motor) na konci marnej vůbec nebyl, oni totiž značně vylepšily turbo. Mclaren to bohužel nepoužíval, ač stejně by mu to nepomohlo.

A už si srovnej myšlenky, jsou dva režimy kvalifikační a závodní. A jsou tam relativně velké rozdíly a to včetně spotřeby, účinnosti a výdrže. Nebuď šulin aspoň v tomto, kdy porovnáváš jen maximalní možný "krátkodobý" výkon, bez vazby na spotřebu a další věci.

Triper  |  29. 11. 2018 16:07

Jasně že spolehlivost bude problém, zázraky se nedějí. Myslím, že půjde o to, odjet sezónu s pěti motory a bude vše v pořádku.

T.E.CH  |  29. 11. 2018 16:21

Tak testovat může TR. Upgrade...ač tak či onak, taky rychle vyvíjet, není jednoduché.

5 motorů je moc.Ale dobře, pokud na to budou tlačit, budou rychlí, ač na úkor spolehlivosti, tak přimhouřím oko.

Možná by s tím šlo i kalkulovat, jet na 5 motorů, RB jsou v tomto "chytří". To by mohlo zafungovat.

No zázraky, Ferrari to dalo dokupy poměrně rychle.

V čem nepřimhouřím oko nikdy, je to, v jakým stavu byla ochotna Honda jít do F1.

Triper  |  29. 11. 2018 16:30

Japonci, no...
Jsou svoji a tvrdohlaví.
Na druhou stranu nikdo jiný neumí tak široký sortiment motorů jako oni. A dnešní F1 motor, to je holt výzva, nic podobně složitého nikdy nebylo. V MotoGP říkají, že ty dvě technologie se vůbec nedají srovnat.

T.E.CH  |  29. 11. 2018 16:39

Jo, v tomhle módu to beru. Jen je škoda, že do toho nešli lépe připravení. F1 je jiná liga a vůbec si zřejmě neuvědomily, co je čeká a dle toho to dopadlo.


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

21:03 | Albon bude jezdit s číslem 23.
11:42 | Max Verstappen lituje, že si nikdy nezazávodil s Fernandem Alonsem. V době, kdy přišel do F1, měl už Alonso nekonkurenceschopné auto.
15. prosince | Da Costa získal pole position pro první závod formule E, Vandoorne pátý, Massa po červených vlajkách devatenáctý. Závod od 13:00 na Eurosportu.