Verstappen ke konci závodu šetřil motor, vysvětlil Horner

Max Verstappen se po startu z poslední řady probojoval až do vedení závodu. Do boxů zajel ve 43. kole, kdy se propadl za oba mercedesy a ferrari. Očekávalo se, že je bude na čerstvých ultraměkkých pneumatikách stahovat, ale to se nestalo.
Verstappen ke konci závodu šetřil motor, vysvětlil Horner

„Byla škoda, že musel zajet do boxů, ale to je samozřejmě povinné,“ řekl Christian Horner pro Sky.

„Ostatní směsi nevydržely dlouho, takže jsme zastavili tak pozdě, jak to jen bylo možné. Pak jsme viděli, že se nové pneumatiky rychle opotřebovávají.“ 

„V tom okamžiku už byl příliš daleko za Kimim, aby ho dojel. Vybrali jsme si tady motorové penalizace, takže jsme se rozhodli, že budeme šetřit motor pro další závody.“

Red Bull byl konkurenceschopnější, než očekával

Rusko nemělo Red Bullu až tak moc sedět. Největší šance cítí rudí býci v Mexiku. Nakonec ale byla situace jiná.

„Myslím, že tento víkend jsme měli opravdu konkurenceschopné auto. Mohli jsme bojovat vpředu. Měli jsme auto, které bylo velmi dobré na těchto pneumatikách. Nebyl tam žádné puchýře a bylo by pěkné startovat z normálních pozic.“

„ Nakonec jsme získali dobrý výsledek a máme k dispozici dva motory pro zbývajících pět závodů.“

„Byli jsme konkurenceschopnější, než jsme si mysleli, že budeme. Myslím, že jsme v sobotu mohli bojovat s Ferrari.“

Foto: Getty Images / Charles Coates

Další článek: Jezdce Toro Rosso vyřadil zvláštní problém s brzdami

11:48 | Mladík Red Bullu Patricio O’Ward, který v japonské super formuli nahradil Ticktuma, bude nahrazen Jurim Vipsem. #helmutovagelotinaa
17. října | Týmy zatím neschválily zavedení tří zkušebních kvalifikačních závodů v příštím roce. Je nutný jednomyslný souhlas.
16. října | Charles Leclerc má dnes narozeniny (22).