Verstappen je proti změnám kvalifikace. Uděláte z toho trénink, říká

Michael Schumacher skrta  |  16. 10. 2018 08:16

Já bych se nebránil stylu kvalifikace po vzoru WTCC. Q1, Q2, eventuálně Q3 a nakonec postoupí 5,6,7,8 jezdců do finálového showdownu, kde všichni vyjíždí postupně a mají jedno kolo. Kamery se můžou soustředit vždy na daného jezdce a vzhledem k menšímu počtu jezdců na konci se ani nebudou nikterak zásadně měnit podmínky. Jistě poslední může mít lehkou výhodu, ale pořadí výjezdu bude dané pozicí v předchozí části Q. Boj o postup tím pádem zůstane a navíc se dočkáme i jednokolových bitev, kde budou jezdci muset ze sebe dostat to nejlepší.

Kvalifikaci bych nechal jak je. Ale rozdal bych za ní body, pokud dojede auto v závodě (aby se nestavěli kvalifikační speciály).
A postavil auta na start obráceně. Všechny, nejen prvních 8.
Tím by se donutily týmy vyvýjet auta, která umí předjíždět a ne jen všem ujet.

Jakej by to melo smysl? To bude jako kvalda kdo pojede usporneji? Staci zajet pomalu a v zavode to hnat na limit...

Jenson Button -ERACER-  |  15. 10. 2018 23:50

Vraťte jednokolovku a bude zábava... Každý měl trať pro sebe a žádné výmluvy... Fungovalo to...

Lewis Hamilton harry1967  |  15. 10. 2018 19:01

Ma pravdu. Soucasnou frasku rozdeli na vic casti. Bych zavedl jednoduchou vec, nezajimave zavody starty podle poradi v sampionatu ale obracene.

Charles Leclerc pejdaa  |  15. 10. 2018 18:29

Spousta z vás brečí, že F1 je o technice, a schopnosti pilota jsou eliminovány konkurenceschopností vozu.. Proto,. aby vynikly kvality a rychlost pilota, bych zavedl 2 měřená kola. Hromadný start pilotů, kteří by museli uběhnout celé kolo a pak následne nasednout do monopostů se kterými by se odjelo druhé kolo, které by stanovilo konečné pořadí na startu.

A jeste opičí dráhu k tomu

Tvl bingo!😂

chčije a chčije

Myslim ze by Luji zase dominoval...😂😂😂

chčije a chčije

Odjet celou kvaldu na jedné sadě mi příjde jako dobrý nápad. A prvních 10 by na ní odstartovalo i do závodu...

KIMI!!!!!

Nejlepší byla jednokolová kvalifikace, kdy měl jezdec volnou dráhu a jel na max.

r126pkp  |  15. 10. 2018 17:38

A v jakém pořadí by do ní startovali? A co když začne v polovině pršet? Ostatní mají smůlu?

Ayrton Senna czepelin  |  15. 10. 2018 20:34

to už tu bylo a rychle to zase zmizelo...

Sebastian Vettel Fiwy  |  15. 10. 2018 16:58

Já nevím... můj názor je, že tam chybí troška té "náhody" ..

Kvalifikaci bych postavil třeba na souboji o pneumatiky... Prvních 10 by si mohlo vybrat pneumatiky dle svého.

Řekněme že formát by byl stále založený na čase, ale pouze prvních 10, nebo 8 by si mohlo vybrat opravdu tak jak chce. Nic nadiktovaného, co musí a nemusí použít.

Tím by si někdo vysloužil výhodu, ale na straně druhé bych nechal sofistikovaný program rozhodnout o tom kdo z jaké pozice vyjede do závodu. Takže prvních 8-10 libovolný výběr, zbytek diktát. Ale nechat program ať rozhodí startovní pozice.. :)



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

21:03 | Albon bude jezdit s číslem 23.
11:42 | Max Verstappen lituje, že si nikdy nezazávodil s Fernandem Alonsem. V době, kdy přišel do F1, měl už Alonso nekonkurenceschopné auto.
15. prosince | Da Costa získal pole position pro první závod formule E, Vandoorne pátý, Massa po červených vlajkách devatenáctý. Závod od 13:00 na Eurosportu.