Velký přehled změn v pravidlech pro letošní sezónu

stisky77  |  01. 02. 2014 21:31

To je hnus :-@ teď jsem se díval na sestřih sezón 1970-1980 to byly časy. To byly muži, kteří hrály loterii se smrtí a vysmívali se jí do tváře. Teď je to nic moc pořád nějaký stupidní pravidla. :-S Dejte prosím konstruktérům větší volnost

ondra.ur  |  10. 02. 2014 11:46

Taky se ale ta smrt sem tam vysmála jim

hakka  |  13. 02. 2014 16:58

Ja souhlasim. Dnesni F1 se cim dal tim vic podoba zavodum travnich sekacek. F1 ma byt o spouste penez, vysokych rychlostech, nadupanych strojich a motorech co si vezmou 300l na 100km. V roce 2013 jsem nevidel jediny zavod F1, protoze jsem se zarekl. A sezona 2014 nevypada o nic lepe.

stisky77  |  01. 02. 2014 21:31

To je hnus :-@ teď jsem se díval na sestřih sezón 1970-1980 to byly časy. To byly muži, kteří hrály loterii se smrtí a vysmívali se jí do tváře. Teď je to nic moc pořád nějaký stupidní pravidla. :-S Dejte prosím konstruktérům větší volnost

Seb9  |  22. 01. 2014 18:47

Nejsem si jist, ale mám pocit, že maximální kapacita baterie KERSu je omezena na 4 MJ, což je těch 33 s a 160 HP, ale jezdci mohou za jediné kolo uložit pouze 2 MJ energie, tím pádem by jezdci tuto výhodu nemohli mít v každém kole, ale v každém druhém kole.
A ještě jedna důležitá věc, co není v článku zmíněna - zadní křídlo se bude muset vléct do hranolu, jehož výška bude o, tuším, 10 cm nižší, než výška hranolu u předchozích křídel. A pokud hlavním plátem myslíte ten ve vertikální pozici, tak ten by se měl prohnout naopak více, jelikož na stejný úhel bude muset být menší.
Jinak díky za příjemné shrnutí

Jethro James  |  16. 01. 2014 12:10

Překvapuje mě že není uveden výkon motorů stejně jako to že se nepodařilo prosadit menší tresty tak aby např. trest průjezdu boxy nebyl příliš tvrdý. Myslel jsem že bude možné udělit v závodě menší tresty jako např. 5 sekund.

michalpneu  |  16. 01. 2014 11:32

Záleží na tom, jak se změní specifikace pneumatik a to se samozřejmě ukáže až v realitě, ale pokud by loňská specifikace zůstala zachována aspoň z větší části, tak pneumatiky podle toho, jak ty auta budou postavené by měly vydržet určitě více, protože ta zástavba k nim bude velmi šetrná.

Tommmmy F1  |  16. 01. 2014 11:13

Vyslovím myšlenku, za kterou asi dostanu od příznivců Vettela (a antifans Alonsa) hodně mínusů - rozdíl mezi 1. a 2. místem (7 bodů) mi přijde moc velký. Optimální mi přijde 5 bodů. A neříkám to proto, že by to znamenalo, že by v roce 2012 vyhrál o bod titul Alonso .

jirijost  |  17. 02. 2014 15:34

9-6-4-3-2-1 to by bylo ideální. Toho se ale už nikdy bohužel nedočkáme.

Trilobite1923  |  16. 01. 2014 09:19

Myslel jsem, že tam dají to pravidlo s přechodem pro chodce na okruhu. škoda.

10cm  |  15. 01. 2014 18:51

co je to za blbost ? Na co čísla na helmách ? stejně je tam jezdec jak zapadlej vlastenec. Jó když už čísla, tak je očíslovat jak dojeli v loňské sezóně.

kikuchiyo  |  16. 01. 2014 10:07

Při on-boardech budou čísla na přilbách viditelná.

EMERSONV1  |  15. 01. 2014 17:19

"Získání výhody na trati
Pokud jezdec získá nelegální výhodu vyjetím mimo trať, je čistě na vedení závodu, jestli mu dá příležitost ji beztrestně vrátit zpět."

nevím proč zrovna v tomto nemůže být jednotné (bez nějaké libovůle)rozhodování.zase to spíš zaseje podezření,že někteří piloti mohou být těmi "rovnějšími" mezi rovnými

kikuchiyo  |  15. 01. 2014 13:46

Trestné body se tváří přijatelně. Dvojnásobek bodů v poslední VC už nikoli.

#SV1  |  15. 01. 2014 14:19

Trestné body by mohly být přijatelné, pokud by se zavedl nějaký rozumný bodovací systém. Pokud se ale zavede systém, který bude závažně trestat i zcela banální incidenty, tak to bude pouze ne škodu.


1 2 3