Během závodního víkendu v Kanadě se týmy dočkaly nemilého překvapení. Dostaly dopis, v kterém byly upozorněny, že využívají garáže pro reklamu svých sponzorů, aniž by na to měly práva.
Dopis jim poslala společnost Allsport, která má na starost veškerou reklamu na okruzích. Týmy ale mají ve zvyku využívat prostor v a na svých garážích dle svého uvážení, reklamu si řídí samy.
V montrealském paddocku se hovořilo o tom, že toto varování je součástí politické hry, která se v zákulisí odehrává při výběru dodavatele pneumatik pro rok 2011. Některé stáje se údajně snaží dojednat s Pirelli individuální podmínky a dopis od Allsport by mohl sloužit jako nátlak ze strany majitelů formule 1, aby stáje tyto své aktivity ukončily. To ovšem odmítá Bernie Ecclestone.
"Se mnou to nemá nic společného," řekl pro Adama Coopera. "O tohle všechno se stará Allsport. Zřejmě si dávají (týmy) loga tam, kde na to nemají práva." Podle šéfa formule 1 má Allsport práva na veškeré prostory na okruzích.
Prostor garáží je ovšem definován FIA a týmy se brání tím, že v Concordské dohodě není nic o omezení reklamy na těchto místech.
Ecclestone se veškeré spekulace snažil vyvrátit také tím, že žádné preference pro Pirelli nemá. "S Pirelli to nemá nic společného," uvedl. "Doufám, že smlouvu nezíská Pirelli ani Michelin a že budeme mít Avon..."