Vedení F1 neví, co se snaží vyřešit, myslí si Hamilton

boxboxboxbox  |  04. 01. 2016 08:16

V podstate má pravdu, len si neuvedomuje, že mechanika je s priľnavosťou asi na hranici a všetko naviac je aerodynamikou. Pracne vydiskutované pravidlá na zlepšenie predbiehania boli ľahkomyselne hodené za hlavu.

McLaren-Merceds  |  03. 01. 2016 19:41

Tak který trouba navrhl turbo motory když ne Bernie? FIA nebo si to týmy vybrali sami?

McLaren-Merceds  |  03. 01. 2016 19:24

Eccelstone tam vymýšlí samé p*čoviny za které, dostanou nehorázně zaplaceno, místo toho aby, nasadily atmosférické motory, zastávky v boxech s tankováním paliva. Zrušit Pirelli a zavést konkurenci dvou dodavatelů pneumatik, DRS i KERS (nevím jestli se používá nebo byl zrušený) O.K. PS: Eccelstone děkuje-odejděte.

Ferda.  |  03. 01. 2016 19:29

S Berniem jsi mimo, tomu se tyhle motory taky nelíbí, ale zbytek je pravda.

FoxPw  |  03. 01. 2016 20:39

Otázka je, kdo by tam pak jezdil, protože náklady by byly ještě vyšší.

pejdaa  |  03. 01. 2016 21:48

opověd: Ferrari, Mercedes, McLaren, Renault, Redbull, Williams i Sauber..

Ferda.  |  03. 01. 2016 21:52

Se Sauberem bych si tak moc jistý nebyl.

LepšíPrezident  |  03. 01. 2016 19:24

Jestli vedení neví co chce vyřešit, pak vím o někom kdo to ví - Měl by být zvolen diktátorem a vůdcem f1 - je to nedostižný, jediný pravdomluvný expert a hlava otevřená - Piškot! Já mu dávám hlas hned!!

maxabugi  |  03. 01. 2016 18:14

Ale napsal to bubu pěkně.Akorát jak je to psáno níže.Neví.Nacpal bych je všechny nazpět do doutníků,když aero nepotřebují a můžou se teda předvést na širších pneu.300 jim to určitě taky poletí,kokpit je dnes relativně bezpečný a přítlačná křídla jim nerozháží auto teda.Tak když už,tak takhle.Možná by jsme se divili,kdo z nich opravdu patří do prestižní motrsportovní divize.

FrancoisCEVERT  |  03. 01. 2016 22:08

Já osobně bych chtěl poznat "druhého" Jima Clarka, podle mne Nej pilot "doutníků", škoda, že to je jen pohádka. ()

Takže nezbývá než doufat, že změna pravidel kolem roku 2020 konečně zohlední to, co už ví i Hamilton...

LepšíPrezident  |  03. 01. 2016 15:39
FrancoisCEVERT  |  03. 01. 2016 14:29

U vedení F1 neví levá ruka co dělá pravá, už mne to nebaví pořád dokola psát, tak tedy po tísícíprvní: Vozy musí mít širší pneu s dobrou výdrží a přilnavostí bez nutnosti šetření! ať konečně vynikne jezdecký styl, a dále jednoznačně mechanický vliv (pružný silný motor, pneu..atd) o proti aero, tedy co nejmenší aero vliv, přítlak. Nakonec monoposty jsou přece jenom vozy a ne letadla-stíhačky, nebo to už neplatí?

Georrge  |  03. 01. 2016 13:39

"...aby se auto vzadu nedostávalo do turbulencí. Ani pořádně nevím, jestli je to vůbec možné,“

Tak to je ale hodně špatné, když ani jezdec, který by měl aeru rozumnět a podílet se na vývoji, neví, jestli se toho dá dosáhnout. Jak to má pak vědět vedení F1??? A jak má dělat potřebné kroky k tomu, aby se toho dosáhlo??? Každý na tohle téma nadává, a oprávněně, to se musí nechat, ale dokud nebudou konkrétní řešení, jak toho dosáhnout, tak s tím nikdo nic neudělá. A když neví ani Hamilton, který není internetový mudrc, ale top jezdec, který by měl mít ty auta v malíku, tak je to špatné, právě od jezdců by měl být tlak na konkrétní řešení.

O Lewisově inteligenci nemám žádné iluze ale tady mu křivdíš. Pojmenoval jasně problémy a řekl, že tohle řešení je ještě zhorší. Ale pro hlubší pochopení a vyřešení aero problémů musíš být minimálně inženýr z oboru. To že se jezdci podílejí přímo na vývoji aera ve stylu, že příjde za inženýry a řekne, že to má být tak a tak je slušnej mýtus. Jeho práce je spíš otestovat a správně nastavit, případně říct kde je problém, ale né ho vyřešit.
Kdežto FIA by se měla při návrhu pravidel víc zamyslet a sestavit tým, který tomu opravdu rozumí a ten by sestavil pořádná pravidla. FIA na to kapacity má, že to probíhá všechno jinak je už věc jiná.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 03. 01. 2016 14:18

Forza Ferrari !!!


1 2