„Velká cena Španělska je posledním závodem, kde mají všechny týmy určeny stejné sady pneumatik,“ řekl Mario Isola.
„Od Monaka se týmy a piloti sami rozhodují, jaké množství každé směsi nominují. Zatímco okruh v Barceloně je známým místem, nově vylepšená aerodynamika vozů znamená v porovnání s testy zvýšení výkonu, ale i úrovně opotřebení pneumatik mohou být vyšší. Kromě toho můžeme očekávat i teplejší počasí než v únoru.“
Okruh z pohledu pneumatik
- Týmy přináší nejnovější nastavení, které může oproti testování změnit chování pneumatik.
- Při testech byl rozdíl v časech mezi střední a měkkou směsí více než 1,5 sekundy.
- Levá přední pneumatika je zatěžována nejvíce.
- Více než jeden pit stop je pravděpodobně způsoben tradičním vysokým opotřebením.
- Týmy mají vysokou přítlačnou sílu a pneumatikám tak přidávají vertikální i boční zatížení.
Minimální tlaky v pneumatikách pro start závodu ve Španělsku:
22,5 psi (přední) a 20 psi (zadní)
