Tým Renault se od začátku sezóny zlepšuje a pomalu překonává týmy z velké čtyřky. První cíl byl Mercedes, ale Francouzi mají lepší výkonnost zatím jen v závodech.
"Náš výkon v Turecku naznačuje, že máme lepší závodní rychlost než Mercedes, ale v kvalifikační rychlosti jsou před námi, to samé platilo v Barceloně," řekl šéfinženýr Renaultu Alan Permane. "Když jsem po závodě hovořil s Robertem, měl dojem, že ho Rosberg zdržoval a že mohl být o trochu rychlejší. Takže je na nás, abychom v kvalifikaci odvedli lepší práci, abychom se dostali před ně a naplno využili potenciál našeho vozu."
Renaultu se tak stále vyplácí strategie vývoje v malých, ale častých krocích. Nové díly nasazuje v každém závodě.
"Největší úprava (v Turecku) bylo nové křídlo, které určitě přineslo očekávané zlepšení," vysvětloval Permane. "Zpětná vazba od jezdců byla pozitivní. V pátek se nám podařilo srovnat nové křídlo se starší verzí a čísla získaná na trati potvrdila naše zjištění z aerodynamického tunelu."
"Naše strategie nasazování úprav v každém závodě byla doposud v této sezóně jednou z našich silných stránek a svědčí o úsilí, které vyvíjíme v továrně. Ve skutečnosti už připravujeme další verzi předního křídla, k dispozici bude za pár závodů a měla by nám dále přidat na přítlaku."
Pro Kanadu Renault očekává, že bude stejně konkurenceschopný jako v Turecku. Definitivně se posunout před Mercedes by měl tým z Enstone v některém z dalších závodů.