V Toro Rosso nyní pracuje celkem 480 lidí. Příprava nového vozu začala později kvůli nejasnostem o pohonné jednotce pro letošní rok.
Juniorka Red Bullu se nakonec vrací k Ferrari. V letošním roce bude jezdit s rok starou pohonnou jednotkou z Maranella.
„Právě teď pracuje v Toro Rosso 480 lidí,“ řekl Franz Tost pro Autosprint. „Je to proto, že máme tři směny, které staví auto. Práce začaly pozdě. V březnu se počet lidí sníží na 380 a to včetně těch, kteří pracují v aerodynamickém tunelu ve Velké Británii.“
Tost ale nepochybuje o tom, že vůz bude připraven na první testy včas. „Ano, rád bych měl více času, ale naše technické oddělení má mnoho zkušených zaměstnanců, kteří optimalizovali čas, který máme. Také testy letos začnou později, než tomu bylo v roce 2015, takže jsem optimistický.“
Zatímco Scuderia bude jezdit s pohonnou jednotkou Ferrari, Red Bull zůstává u Renaultu. Oba týmy Red Bullu tak nebudou moci tak těsně spolupracovat.
„Bohužel. Například jsme pracovali společně na hydraulice a nyní musíme vše udělat sami. Naše spolupráce bude méně intenzivní.“
Tost by byl rád, kdyby měly oba týmy v budoucnu opět jednoho dodavatele a to právě z ekonomických důvodů.
„Obecně platí, že ekonomická struktura týmů formule 1 neodpovídá současným (globálním) trendům. Mnoho velkých automobilek spolupracuje a ve formuli 1 přesto utrácíme peníze souběžně. Každý tým má své vlastní drobnosti, vlastní aerodynamický tunel.“
Foto: Getty Images / Clive Mason