Pro Grand Prix Singapuru vybrala Mezinárodní automobilová federace jen jednu rovinku pro používání zadního pohyblivého křídla v závodě.
Po Monze, kde byly pro používání DRS vyhrazeny dvě rovinky s nezávislými detekčními zónami, se formule 1 vrací v nočním singapurském závodu k rovince jedné.
Sklopit zadní křídlo, a navýšit tak maximální rychlost vozu, budou moci jezdci v neděli na okruhu Marina Bay na lomené rovince 35 metrů za zatáčkou číslo 5 (zelená čára). K deaktivaci DRS dojde až při brzdění do 7. zatáčky.
Časový rozdíl mezi vozy, který musí být menší než jedna sekunda, aby v pořadí druhý jezdec mohl křídlo použít, bude FIA měřit 230 metrů před 5. zatáčkou, tedy ve 4. zatáčce, která je spíše rovinkou (žlutá čára).
Případná porušení pravidel bude v roli stewarda posuzovat mimo jiné Heinz-Harald Frentzen.