V únikové zóně za první zatáčkou okruhu v Silverstone bylo odstraněno štěrkové pole.
Start loňské nehody na začátku Velké ceny Británie byl ve znamení dramatické nehody pilota Alfy Romeo Kuan-jü Čoua. Čínský pilot se po kontaktu s Georgem Russellem ocitl hlavou dolů a posléze se svým vozem dokonce přeletěl bariéru.
Důvodem, proč monopost Kuan-jü Čoua skončil za ochrannou bariéru, byla skutečnost, že se jeho alfa romeo v kačírkové únikové zoně dostala do kontrelců a následně se vznesla do vzduchu.
Aby v první zatáčce na okruhu v Silverstone k podobným událostem již nedocházelo, došlo k úpravě únikové zóny, která za ní leží. Konkrétně byl odstraněn 45 metrů široký štěrkový pás, který byl nahrazen asfaltovou zónou.
Ředitel okruhu v Silverstone Stuart Pringle řekl serveru Motorsport.com: „V zimě jsme udělali spoustu práce. Vpředu je místo šotoliny velký kus asfaltu.“