V řešení problému s pneumatikami jsme pokročili, věří Wolff

"V řešení problému s pneumatikami jsme pokročili, věří Wolff" No a kdyby ne, tak si zařídíme nějaký ten soukromý testík s Pirelli, nebo speciální gumy na okruhy kde to neumíme. Že. Však oni nám musí pomáhat. Platíme si to.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  07. 11. 2018 09:27

Na Mercedesu je jasně vidět, jak inteligentní tým to je. Oni si uvědomujou, že jsou jen lidi, a ví že může nastat den, kdy budou chybovat, a nenaleznou tím pádem tu správnou cestu k vítězství včas. Pro tyhle situace mají připravený plán ZV, tzv. "Zadní Vrátka". Maj to dobře posychrovaný, respekt. Na to aby je někdo porazil, je bude muset zjevně pořádně dlouho úspěšně oblbovat, aby pak k plánu ZV přikročili až po hodině dvanácté.

Fernando Alonso S-fan-  |  06. 11. 2018 15:44

Jansta a pometlo Jarda, to je dvojka k pohledání.

davegp3.  |  06. 11. 2018 15:03

Mercedes vyřešil ledatak kulový!Mexiko ukázalo skutečnost, jak umí Mercedes zacházet s pneu.

Asi proto že jel bez upravených matic.

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

davegp3.  |  06. 11. 2018 15:19

Matic nebo ráfků?A na předních kolech ty ráfky stejnak nemají.

Michael Schumacher ferrarista-Schumi  |  06. 11. 2018 14:18

John czek (Johnczek1) 06. 11. 2018 09:29

Proč uhýbáš a taháš do toho Ferrari? Já říkám že Mercedes používal od Singapuru až před VC USA tyhle upravený ráfky (3 VC) kde Lewis zcela dominoval a zajistil si tak rozhodující násko. A kupodivu to nikdo neřešil a nebylo to ani v médiích. A najednou kdy je před VC USA jisté že má titul v kapse setl začne probírat a rešit. No a Mercedes je najednou sám stáhne. Proč se až v USA bojej protestu Ferrari? Proč se nebáli už v Singapuru nebo Japonsku?

Zeptej se Ferrari. Ferrari se na to ptalo až před GP USA.

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

K tomu s Ferrari- přirovnal jsem to k hodně podobné situaci. Na kterou jsi nikdy nepoukazoval :) Ty dvě situace toho mají hodně společného, jak jsem vysvětlil už níže.
Nebylo to ani v médiích? Poprvé se to objevilo tady na fóru (myslím Rover to byl), kterej někdy v půli sezóny tohle řekl. A pak se to v médiích rozmazávalo hodně. Jestli jsi si jistý, že to bylo v těch 2VC ráfkama, tak tě obvivuju, já bych to takhle nestřelil (pokud máš data, ze kterých vycházíš, sem s nimi). Na to, zda-li jsou ráfky legální se ptali, FIA nevydala jasné stanovisko, proto se rozhodli je raději nenasadit. FIA sama neví, co si má pod tím pravidlem představit, jak zjistíš a definuješ primární účel těch ráfků? No nijak. Šedá zóna, opět. Tu Mercedes našel a využil, byť zatím jen na pár VC. Tak to prostě u Mercedesu dělají a daří se jim to. Teď, když už mají oba tituly de facto v kapse, proč by riskovali že se pár techniků ve FIA rozhodne, že to s čím jezdí (a na což nemají povolení- to bylo uděleno na danou VC) je nelegální (ačkoli to pravidlo je tak vágně a nesmyslně napsané, že si jej lze vyložit de facto jak chceš) a budou za to potrestáni?
btw na sky ty ráfky (i technický detaily) rozebírali snad milionkrát v pauzách mezi F1 contentem...

Jinak na valnou většinu tvých otázek "jen hádám" jak by to mohlo být, nevidím do interních procesů Mercedesu. Plus tedy čerpám z toho, co FIA o ráfcích Mercedesu řekla. Víc informací nemám, pokud ty ano, klidně se s námi poděl :)

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 06. 11. 2018 14:42

Michael Schumacher ferrarista-Schumi  |  07. 11. 2018 08:34

Kdybych měl jasná data tak je sem dám. Psal jsem, že mě to je prostě divný. Mercedes (údajně) nasadil ty ráfky po Monze a hned na to vyhraje Lewis 3 VC v řadě a to i tam kde se jim nemělo tak dařit. A začalo se to oficiálně řešit až v USA kde je raději nepoužili. Jenže tohle bude vyvolávat další a další dohady stejně jako baterie Ferrari

davegp3.  |  06. 11. 2018 15:05

Neřeš toho IDIO.TA jezeďáčka, on má v hlavě nasr..áno, a ne jenom tam.

nj..bohužel je to klíčovej problém...Mergl na tym zamakal solidně...nebo respektive solidně to okopírovali od RedBulla a inovovali..prostě tytonc drobnosti(když pomineme Vettelovy kikse) rozhodujou šampionát...příští rok se mění aero, RedBull bude favorit...uvidime...

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Ayrton Senna crazytunny  |  06. 11. 2018 13:02

Podvadeli/podvadeji/budou podvadet vzdy a vsichni... nekdo tomu rika seda zona, nekdo vyklad pravidel... vidime to dnes a denne nejen v F1... borec s nozem poboda 6 lidi ale vykladem prava dostane "jen" podminku.....

V letosni sezone si Mercedes a Ferrari muzou podat ruce.

Ale konzistentnost FIA je zarazejici... ferko ma nelegalni zrcatka ale nechame je odjet vikend... haas ma nelegalni podlahu, ale nechame je odjet vikend... mergl ma nelegalni matice, ale nechame je odjet vikend..... sorry... bordel je nahore

Nene nelegální je jen pytlík s ledem na kameře. Protože Mercedes nevidí co F. právě dělá.

Na nelegálnost matic Mercedesu jsi přišel jak?

davegp3.  |  06. 11. 2018 16:04

Heleďme ho, de"Biel"ek vyleze jednou za měsíc z kanálu a bude tady mudrovat.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  06. 11. 2018 12:54

Tady chce někdo řešit mercedes? Jako opravdu? To je VIP stáj s neomezenejma možnostma mimo rámec pravidel, našlapujte opatrně. Ty vyhrajou i s horšim autem, a důležitý souboje s nima nebudou na trati ale mimo ní.

Michael Schumacher ferrarista-Schumi  |  06. 11. 2018 14:05

Hlavně maji genderového jezdce který MUSÍ za každou cenu vyhrát minimálně 7 titulů. To přece nejde aby měl bílej němec 7 titulů a "polomáčenej" afro-angličan třeba jen 6.

Charles Leclerc Baz.Raketak  |  06. 11. 2018 15:48

a Adolf se obrací v hrobě

Sergio Pérez Checo,Checo,Checo  |  06. 11. 2018 11:44

Wolf věděl, proč si tu mr.dku Ocona netahat do stáje. Takhle s poddajnou Bottaskou budou mít Titul jezdců i Konstruktérů F1,..


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

15. prosince | Da Costa získal pole position pro první závod formule E, Vandoorne pátý, Massa po červených vlajkách devatenáctý. Závod od 13:00 na Eurosportu.
10. prosince | Zajímavé. Podle webu odkaz míří bývalý šéf Porsche v LMP1 Andreas Seidl do vedení McLarenu.