Nejrychlejší čas zajel v prvním tréninku na Hungaroringu Daniel Ricciardo. Trénink dvakrát přerušily červené vlajky.
V prvním tréninku se jezdci potýkali se špinavou tratí. Viděli jsme několik hodin. První větší problémy měl Romain Grosjean, který doklouzal až k bariéře a musel do boxů s poškozeným zadním křídlem.
Hůře ale dopadl jeho týmový kolega pro první trénink. Antonio Giovinazzi boural a na trati musely být vyvěšeny červené vlajky.
První trénink skončil o několik sekund dříve druhými červenými vlajkami poté, co si Jolyon Palmer při průjezdu přes obrubník poškodil svůj vůz. Došlo ke ztrátě předního křídla i dalším škodám na monopostu.
Nejrychlejší čas zajel Daniel Ricciardo.
Výsledky
P. |
Jezdec |
Tým |
Čas |
Rozdíl |
Kol |
Pneumatika |
1 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull |
1:18.486 |
|
31 |
superměkká |
2 |
Kimi Räikkönen |
Ferrari |
1:18.720 |
0.234 |
20 |
superměkká |
3 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1:18.858 |
0.372 |
31 |
superměkká |
4 |
Max Verstappen |
Red Bull |
1:19.162 |
0.676 |
27 |
superměkká |
5 |
Valtteri Bottas |
Mercedes |
1:19.248 |
0.762 |
30 |
superměkká |
6 |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
1:19.563 |
1.077 |
21 |
superměkká |
7 |
Fernando Alonso |
McLaren |
1:19.987 |
1.501 |
21 |
superměkká |
8 |
Stoffel Vandoorne |
McLaren |
1:20.005 |
1.519 |
24 |
superměkká |
9 |
Nico Hülkenberg |
Renault |
1:20.150 |
1.664 |
25 |
superměkká |
10 |
Jolyon Palmer |
Renault |
1:20.461 |
1.975 |
27 |
superměkká |
11 |
Felipe Massa |
Williams |
1:20.540 |
2.054 |
28 |
superměkká |
12 |
Sergio Pérez |
Force India |
1:20.574 |
2.088 |
23 |
superměkká |
13 |
Daniil Kvyat |
Toro Rosso |
1:20.780 |
2.294 |
27 |
superměkká |
14 |
Carlos Sainz |
Toro Rosso |
1:20.917 |
2.431 |
25 |
superměkká |
15 |
Lance Stroll |
Williams |
1:20.974 |
2.488 |
29 |
superměkká |
16 |
Romain Grosjean |
Haas |
1:21.313 |
2.827 |
20 |
měkká |
17 |
Alfonso Celis |
Force India |
1:21.602 |
3.116 |
24 |
superměkká |
18 |
Marcus Ericsson |
Sauber |
1:21.785 |
3.299 |
31 |
superměkká |
19 |
Antonio Giovinazzi |
Haas |
1:22.251 |
3.765 |
8 |
měkká |
20 |
Pascal Wehrlein |
Sauber |
1:22.490 |
4.004 |
29 |
superměkká |
Průběh
11:32: Palmer si poškodil vůz při přejezdu obrubníku ve 4. zatáčce.
11:30: červené vlajky.
11:29: Palmer jede s poškozeným vozem – zavěšení, přední křídlo leží na trati.
11:22: Grosjean si opět stěžuje na brzdy.
11:14: Räikkönen jde na druhé místo.
11:12: U Ferrari se zatím trápí.
11:08: Ricciardo opět letí. Nejrychlejší čas v prvním sektoru, druhém sektoru a nakonec 1:18.486.
11:06: Ricciardo první – 1:18.852 nebo také 0,006 s před Hamiltonem.
11:05: Vettelovi se odlomil kus podlahy.
11:02: Ricciardo měl rozjeté rychlé kolo, ale dostal se mimo trať. V dalším kole to ale už bylo lepší a je 0,280 s za Hamiltonem.
10:56: Hamilton 1:18.858!
10:49: Už jsme o dvě sekundy rychlejší než v loni v prvním tréninku, kdy se ale začínalo na vlhké trati.
10:48: Je z toho 1:19.248.
10:48: Bottas v rychlém kole.
10:39: pokračujeme...
10:32: Giovinazzi bourá.
10:32: červené vlajky.
10:31: Bottas se zlepšuje – 1:19.451.
10:30: také Vettel byl v hodinách...
10:29: Räikkönena odsouvá Bottas, který je o 0,025 s rychlejší.
10:27: Räikkönen první (1:20.078)
10:24: Grosjean v hodinách, poškodil si zadní křídlo.
10:23: Bottas v čele (1:20.912)
10:23: Vandoorne v hodinách.
10:18: Ticho narušuje Palmer, který se vrací na trať.
10:13: ticho a to nejen na okruhu
10:10: Nainstalováno již mají všichni jezdci.
10:07: Hamilton na střední směsi, kterou v Maďarsku moc neuvidíme. Nikdo z jezdců si ji nevybral. Bude sice jedna povinná pro závod, ale je otázka, zda ji někdo nasadí. Hamilton nyní jede na extra sadě, kterou mají jezdci pro první desítky minut tréninku a pak ji musí vrátit.
10:06: Ricciardo si jako první zapisuje čas – 1:22.421.
10:05: Alonsovi hlásí displej, že má defekt. Podle týmu ale vše v pořádku.
10:00: jezdci se vydávají na trať.
9:58: Jak už to bývá pro první tréninky v evropských závodech běžné, uvidíme několik změn: u Force Indie bude jezdit Alfonso Celis, u Haasu Antonio Giovinazzi.
9:58: V Maďarsku je 22 stupňů, trať má o pět stupńů více.
Foto: Getty Images / Lars Baron