V posledním tréninku byl nejrychlejší Hamilton před Rosbergem a Ricciardem.
Také v posledním tréninku, který začínal na osychající trati, byl nejrychlejší Hamilton. Rosberg na něj ale ztratil jen 0,063 s. Na dalších místech skončili jezdci Red Bullu.
Trénink na delší dobu přerušila velká nehoda Marcuse Ericssona, kterému po nárazu do bariéry dokonce upadnul volant. Jezdec je v pořádku, ale vůz byl těžce poškozen.
Maršálové museli opravovat bariéru z pneumatik, trénink byl restartován až pět minut před koncem.
Problémy měl opět Vettel. V samotném konci ho potkaly problémy a to zřejmě opět s převodovkou. Němec přitom před tréninkem nasadil novou. Vettel jen velmi těžce a znechuceně opouštěl své Ferrari.
Výsledky
P. |
Jezdec |
Tým |
Čas |
Ztráta |
Kola |
1 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1:30.904 |
|
10 |
2 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1:30.967 |
0.063 |
18 |
3 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull |
1:31.488 |
0.584 |
6 |
4 |
Max Verstappen |
Red Bull |
1:31.561 |
0.657 |
7 |
5 |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
1:32.049 |
1.145 |
10 |
6 |
Valtteri Bottas |
Williams |
1:32.736 |
1.832 |
15 |
7 |
Fernando Alonso |
McLaren |
1:32.754 |
1.850 |
11 |
8 |
Nico Hülkenberg |
Force India |
1:32.798 |
1.894 |
14 |
9 |
Kimi Räikkönen |
Ferrari |
1:32.833 |
1.929 |
13 |
10 |
Carlos Sainz |
Toro Rosso |
1:32.889 |
1.985 |
10 |
11 |
E.Gutiérrez |
Haas |
1:32.895 |
1.991 |
12 |
12 |
Jenson Button |
McLaren |
1:33.042 |
2.138 |
11 |
13 |
Romain Grosjean |
Haas |
1:33.344 |
2.440 |
13 |
14 |
Sergio Pérez |
Force India |
1:33.361 |
2.457 |
13 |
15 |
Felipe Massa |
Williams |
1:33.440 |
2.536 |
14 |
16 |
Daniil Kvyat |
Toro Rosso |
1:33.538 |
2.634 |
10 |
17 |
Felipe Nasr |
Sauber |
1:33.710 |
2.806 |
10 |
18 |
Jolyon Palmer |
Renault |
1:33.769 |
2.865 |
13 |
19 |
Kevin Magnussen |
Renault |
1:34.049 |
3.145 |
10 |
20 |
Rio Haryanto |
Manor |
1:34.471 |
3.567 |
14 |
21 |
Marcus Ericsson |
Sauber |
1:34.551 |
3.647 |
7 |
22 |
Pascal Wehrlein |
Manor |
1:34.658 |
3.754 |
11 |
Průběh tréninku
12:00: Vettel má zase problém s převodovkou. Ve voze má přitom novou.
11:59: Rosberg jde na první místo a Hamilton ho hned překonal.
11:58: na trati všichni kromě Ericssona samozřejmě.
11:55: Restart
11:53: Jezdci dostanou pět minut.
11:48: bariéra je hodně poškozená. Zatím to nevypadá na restart.
11:47: a deštníky... začíná pršet?
11:40: Ericssonovi dokonce upadl volant. Hned na trati byl vyšetřen.
11:39: ještě před zastavením tréninku se na třetí místo dostal Verstappen, který na Mercedesy ztrácí přes půl sekundy.
11:39: Ericsson je ok.
11:38: červená vlajka, Ericsson boural a byla to velká nehoda.
11:37: Ricciardo na měkké sadě ztrácí přes 7 desetin.
11:34: Nasr v hodinách ale pokračuje...
11:33: První dvě místa si berou jezdci Mercedesu a jsou to časy rychlejší než včera. Hamilton 1:31.286, Rosberg +0,045 s. Oba na měkké sadě.
11:28: V čele Vettel před Rosbergem, ale na měkčí (střední) směsi.
11:20: Rosberg jako první zajíždí časy, dohání pátek, kdy ve druhém tréninku nejezdil.
11:16: Jezdci Force Indie a také Rosberg už nasadili slicky.
11:15: Jezdci Force Indie na trati. Ricciardo, Nasr, Magnussen, Hamilton a Wehrlein ještě nevyjeli.
11:07: Šance na déšť v třetím tréninku asi 40 %.
11:06: Také Alonso na modré...uvidíme, jak bude trať rychle osychat. V Silverstonu je zataženo a jen 17 stupňů.
11:03: Ericsson, Button dokonce na modrých pneumatikách.
11:01: klobásy v Silverstonu nemáme nebo ne na trati, obrubníky jsou nově černo-bílé. Na co si ovšem musí dát jezdci pozor, to jsou limity traťě. FIA hlásí „zero tolerance“. Vloni se zde zde časy mazaly, jak na běžícím páse.
11:00: Gutiérrez, Vettel, Massa, Grosjean... jezdci se vydávají na trať. Ta je trochu vlhká, takže na zelených pneumatikách do přechodných podmínek.
10:55: V Silverstonu to zatím vypadá na souboj jezdců Mercedesu. Rosberg včera odjel jen jeden trénink. V tom druhém nevyjel kvůli úniku vody. V noci se měnila také převodovka na voze Vettela (opět). Tentokrát ale bez penalizace – převodovka musí vydržet šest závodů v řadě. Pokud ale jezdec nedokončí závod, může ji vyměnit bez trestu.
Foto: Getty Images / Mark Thompson