Druhým a posledním dnem pokračovaly v italském Mugellu testy pro Pirelli.
Včera toho jezdci moc neodjeli. Pršelo a byla také špatná viditelnost, takže nemohl v případě potřeby odstartovat záchranářský vrtulník. Na trati byli Lando Norris a Liam Lawson. Dnes se k oběma přidali Carlos Sainz a Charles Leclerc.
Počasí se dnes umoudřilo, a tak se jezdci mohli věnovat práci.
Red Bull a Ferrari se soustředily na vývoj směsí pro rok 2025, zejména těch nejtvrdších. McLaren mezitím provozoval „mule car". Pomoci upraveného vozu testoval pneumatiky pro sezónu 2026, která přinese nejen užší pneumatiky, ale také nové vozy a pohonné jednotky.
První hodinu byla trať ještě vlhká, takže všechny tři vozy jezdily na pneumatikách do přechodných podmínek. Od jedenácté hodiny bylo možné jezdit na slickách.
Během dne bylo ujeto celkem 390 kol. Nejvíce kol ujel Lando Norris (118 kol s nejrychlejším časem 1:21.302), následovaný Liamem Lawsonem (116 kol, 1:23.219), Charlesem Leclercem (79 kol, 1:21.053) a Carlosem Sainzem (77 kol, 1:21.890).
Další fáze programu vývoje směsí pro příští rok se uskuteční 25. října během druhého volného tréninku na Velkou cenu Mexika.
Práce na prototypech 2026 budou pokračovat 13. a 14. listopadu ve francouzském Magny-Cours s využitím mule caru provozovaného týmem Alpine.