Mezi jezdci tentokrát nebudou příliš velké rozdíly. Všichni si zvolili 9 až 10 sad superměkkých pneumatik, 2 až 3 sady měkkých. Střední směs budou mít jen jednu.
Už letos měly být ve formuli 1 nové 18palcové pneumatiky. Jejich zavedení bylo nakonec kvůli koronavirové krizi odloženo na rok 2022 společně s dalšími velkými změnami technických pravidel.
Před pár dny jsme se poprvé svezli elektrickým SUV Škoda Enyaq. Jízdní dojmy už jsou venku, tentokrát se podíváme na pár zajímavých řešení.
Pirelli si v Bahrajnu připomíná 400 grand prix v královně motorsportu.
Audi představuje svoje první kompaktní SUV s čistě elektrickým pohonem. A hned ve dvou karosářských verzích.
Zástupci Mezinárodní automobilové federace (FIA) a formule 1 se dohodli se společností Pirelli na ročním prodloužení smlouvy. Italský výrobce tak bude pneumatiky do F1 dodávat minimálně do roku 2024.
Pirelli bude letos pokračovat v testování 18palcových pneumatik, které přijdou do F1 v příštím roce.
Média, která se věnují formuli 1, spekulují o údajné nehodě Španěla Carlose Sainze se starším vozem Ferrari při testování pro Pirelli ve španělském Jerezu. Sám pilot Scuderie je v tomto ohledu skoupý na slovo.
Do předsezónních testů ještě zbývá pár týdnů, ale to neznamená, že se na okruzích nic neděje.
Pirelli jde po změně pravidel kvůli koronaviru odlišnou cestou ve srovnání s předešlými léty. Uveřejnilo alokace pneumatik pro všech 23 plánovaných závodů sezóny 2021.
Max Verstappen, Lewis Hamilton a Charles Leclerc jsou třemi piloty formule 1, kteří se podle Maria Isoly z Pirelli dokáží při jízdě nejlépe starat o své pneumatiky.