Zatímco Carlos Sainz si myslí, že hyperměkká udělá z kvalifikace v Monaku „šílenou věc“, podle Pirelli je hyperměkká vhodná spíše do závodu a nejspíše přinese jen jednu zastávku. Potenciál hyperměkké uvidíme podle Pirelli až o dva týdny později v Montrealu.
„Hyperměkkou směs jsme otestovali v Abu Dhabí a v Barceloně,“ řekl Isola. „Okruh v Abu Dhabí je Monaku bližší a tam byla hyperměkká směs téměř o sekundu pomalejší než ultraměkká. O víkendu bychom opět mohli vidět prolomení rekordu na kolo. Nicméně je hyperměkká směs vhodnější spíše pro závod než pro kvalifikaci, ale uvidíme, jak se přizpůsobí jedinečným požadavkům okruhu v Monaku a jaký bude mít vliv na strategii.“
„Vyhodnocení dat z volných tréninků bude obzvláště důležité. Jezdci si vybrali 8 až 11 sad hyperměkké směsi, takže její nasazení o vikendu určitě uvidíme, když ovšem bude sucho“.

Tři nominované směsi
- Superměkká směs (červená)
- Ultraměkká směs (fialová)
- Hyperměkká směs (růžová)
Okruh z pohledu pneumatik
- Monako je nejkratší a nejpomalejší okruh roku, klíčem k úspěchu je nastavení co nejvyššího přítlaku a přilnavosti pneumatik.
- Městský okruh slouží mimo závody pro běžný provoz, trať může být místy znečištěná a kluzká.
- VC Monaka byla téměř vždy závodem o jedné zastávce v boxech. Uvidíme, zda nasazení hyperměkké směsi tento trend změní.
- Opotřebení a degradace pneumatik je nejnižší z celého roku. Pro pneumatiky je to lehká trať.
- Kvalifikace je klíčem k úspěchu, jelikož se jedná o jeden z okruhů, kde je předjíždění nejsložitější. Ale také je zde vysoká šance na vyjetí safety caru, což může ovlivnit závod.
- V tomto období může být počasí různé a déšť při Velké ceně Monaka je jednou z největších výzev ve Formuli 1.
Výběr jezdců
