Velká cena Austrálie skončila pro španělskou stáj ještě dříve,
než začala. Ani jeden z jezdců se v kvalifikaci nevešel do 107% času
vítěze její první části, čímž podle pravidel nesplnil podmínky, aby se mohl
zúčastnit závodu samotného. A jelikož svoji konkurenceschopnost tým HRT nedokázal
ani během pátečních jízd, rozhodla se mu FIA neudělit výjimku, což pro Španěly
znamenalo konec účinkování v úvodním podniku sezony.
"Nebyl to pro nás v Melbourne lehký víkend. Tým ale pracuje
velmi tvrdě a my doufáme, že budeme moci s novým vozem najet maximální
počet kilometrů, abychom měli co nejlepší podmínky pro kvalifikaci a závod (v Malajsii),"
cituje Kartykejana Autosport.
"Tým pracuje na vyřešení problémů se spolehlivostí, na které
jsme narazili, takže jsem přesvědčen, že v Malajsii to půjde lépe,"
dodává.
Pedro de la Rosa usedl do závodního kokpitu až ve druhém
tréninku, neboť mechanici nestihli jeho vůz včas připravit. První měřené kolo si na své
konto připsal ale až v sobotu dopoledne. Kromě toho jej trápily technické
problémy: "Naše dvě hlavní priority pro Malajsii jsou mít DRS a vylepšený
posilovač řízení. V Austrálii jsme byli schopni dokončit pouze sedm
měřených kol, takže potřebuji více času na trati, poznat lépe vůz a zlepšit
nastavení."